Strona
główna
Oferta
O Funduszu
Aktualności
Pliki do
pobrania
Media
BIP
Konkursy
Kontakt

Uczniowie z Gościna mają nową Eko-Pracownię

09.12.22

Nauka przyrody będzie łatwiejsza w nowoczesnej sali, która przy wsparciu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej powstała w Zespole Szkół im. Macieja Rataja w Gościnie. Eko-Pracownię – w obecności Posła Czesława Hoca – otworzył Marek Subocz – Prezes Zarządu szczecińskiego Funduszu.

Zespół Szkół odnowił jedną z klas na drugim piętrze. W środku pojawiły się nowe meble, pomoce i narzędzia dydaktyczne, w tym komputer i sprzęt multimedialny, mikroskopy, plansze i modele. Uczniowie w ramach projektu realizowanego przez szkołę biorą też udział w programie edukacyjnym, warsztatach i konkursach dotyczących ochrony przyrody. Koszt inwestycji to prawie 55 tys. zł, w tym niespełna 50 tys. zł to dotacja, przekazana przez WFOŚiGW w Szczecinie.

Eko-Pracownia to nowy program szczecińskiego Funduszu, który jest adresowany do szkół podstawowych i średnich. W pierwszej edycji mogły one uzyskać dofinansowanie w formie dotacji do 50 tys. złotych (90% kosztów) m.in. na modernizację i doposażenie pracowni edukacyjnych w sprzęt i materiały do edukacji ekologicznej, zakup pomocy naukowych niezbędnych na lekcjach przyrody, biologii, geografii, chemii i fizyki; wyposażenia, w tym komputerów i mebli, pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, a także prace remontowe: m.in. modernizację oświetlenia oraz instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej. W tym roku wsparcie Funduszu w wysokości ponad 575 tys. zł pozwoliło na stworzenie 13 pracowni w szkołach m.in. w Stargardzie, Sianowie, Bierzwniku, Szczecinku i Wałczu.

COPYRIGHT Ⓒ 2022 WFOŚiGW w Szczecinie

  • Biuro Szczecin
  • ul. Solskiego 3
  • 71-323 Szczecin
  • tel: 91 48-55-100
  • fax: 91 48-55-101
  • sekretariat@wfos.szczecin.pl
  •  
  • Godziny urzędowania:
  • poniedziałek-piątek 8:00-15:00
facebook
twitter
youtube

Projekt i wykonanie Logicnet.pl - obsługa informatyczna firm, strony i sklepy internetowe Szczecin