Wnioski na formularzu wypełnionym według wzoru obowiązującego w Funduszu, wraz z wymaganymi załącznikami, przyjmowane są bezpośrednio w sekretariatach Funduszu lub należy je przesłać na adres Funduszu. Wnioski o dofinansowanie można składać w sekretariatach Funduszu od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00, albo przesyłać na adres:
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
Biuro Szczecin
Solskiego 3, 71-323 Szczecin
lub
Biuro Koszalin
Zwycięstwa 111, 75-601 Koszalin
Dla wniosków przesyłanych na adres Funduszu za dzień wpływu wniosku uważa się dzień rejestracji dokumentacji w sekretariatach Funduszu. Wnioski powinny być składane zgodnie z przyjętą rejonizacją według wykazu umieszczonego w regulaminie naboru.
UWAGA:
Nabór przeprowadzany w trybie konkursowym. Wszelkie informacje związane ze sposobem weryfikacji wniosków oraz ich oceną znajdują się w Regulaminie naboru wniosków w ramach Programu „Bezpieczny Strażak” w roku 2025.
Na etapie oceny kryteriów dostępności z dalszej weryfikacji zostają wykluczone wnioski niekompletne, tzn. z niewypełnionymi wszystkimi rubrykami w formularzu wniosku lub nieposiadające załączników umożliwiających dokonanie oceny.