Produkcja oraz dostawa materiałów wystawienniczych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
którego wartość przekracza kwotę 2.000 zł netto w przypadku zamówień finansowanych z udziałem środków pochodzących z Unii Europejskiej lub kwotę 15.000 zł netto w przypadku zamówień finansowanych wyłącznie ze środków krajowych, o wartości mniejszej niż 130.000 złotych netto
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin, NIP: 851-00-10-504, REGON: 320785039. Telefon: 914855100, fax 914855101, godziny pracy: od 8.00 do 15.00
Przedmiot zamówienia : Produkcja oraz dostawa materiałów wystawienniczych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu publicznym.
- Termin wykonania zamówienia:
do 28 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
- Warunki jakie muszą spełnić wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków:
- zdolność techniczna – Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej jeśli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, ale jeśli okres działalności trwa krócej to w tym okresie minimum dwa zamówienia na produkcję i dostawę materiałów wystawienniczych o wartości nie mniejszej niż 4 600,00 zł brutto za każde zamówienie.
- Wykonawca lub osoby skierowane do wykonywania przedmiotu umowy muszą posiadać minimum 5-letnie doświadczenie w realizacji tego typu zamówień,
Oferta zostanie odrzucona w przypadku braku posiadania wymaganego doświadczenia.
- Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania tych warunków:
- Oświadczenie o posiadanym doświadczeniu;
- Informacje potwierdzające spełnienie warunku zdolności technicznej Wykonawca powinien zamieścić w formularzu Wykaz zrealizowanych zamówień, stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszego ogłoszenia.
- Pełnomocnictwo – w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy osoba podpisująca ofertę nie jest osobą wskazaną w KRS/CEDIG jako osoba uprawniona do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub w formie notarialnie uwierzytelnionego odpisu pełnomocnictwa.
- Oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeśli dotyczy).
- Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów w sposobie oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena brutto za wykonanie całości
zamówienia: 100 %.
Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
Cmin
C= ————x 100
Cb
gdzie:
C – liczba punktów za cenę podaną w ofercie;
Cmin – najniższa z cen w podanych ofertach;
Cb – cena podana w badanej ofercie.
Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %, przy czym 1pkt = 1%. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Maksymalna liczba jaką może otrzymać oferta to 100 pkt.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najwyższą punktacją, która spełnia wszystkie warunki określone w ogłoszeniu o zamówieniu publicznym w tym zawiera wymagane dokumenty.
Zamawiający wybierze Wykonawcę, który nie podlega odrzuceniu i złoży ofertę najkorzystniejszą w oparciu o kryterium cena.
5.1) Zasady uzupełniania ofert, poprawiania omyłek w ofertach oraz odrzucenia ofert:
5.1.1) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
- a) Jej treść nie odpowiada opisanemu w ogłoszeniu o zamówieniu przedmiotowi zamówienia;
- b) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt. 5.1.4);
- c) Oferta jest niekompletna w przypadku braku wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub istotnych informacji, które miały zawierać wymagane dokumenty.
5.1.2) W sytuacji nie przedłożenia wymaganych dokumentów lub przedłożenia dokumentów wadliwych/zawierających błędy, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o ich uzupełnienie w określonym terminie. Jeżeli Wykonawca nie uzupełni prawidłowo dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jego oferta nie będzie podlegała ocenie (zostanie odrzucona).
5.1.3) Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień co do treści oferty lub dokumentów, o których mowa w pkt. 4.
5.1.4) Zamawiający poprawia w ofercie:
- a) oczywiste omyłki pisarskie;
- b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- c) Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z przedmiotem zamówienia niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
5.1.5) Zamawiający może odwołać postępowanie o udzielenie zamówienia na każdym etapie bez podania
przyczyn, a Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego w takim przypadku żadne roszczenia.
5.1.6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapytania do upływu terminu składania ofert.
Każdą zmianę Zamawiający zobowiązany jest opublikować w Biuletynie Informacji Publicznej.
- Osoba prowadząca zamówienie:
Magdalena Majewska – Specjalista ds. Organizacyjnych tel. 91-48-55-119, 91-48-55-108, adres email: magdalena.majewska@wfos.szczecin.pl
- Termin, miejsce i forma złożenia oferty:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącym zał. nr 3 do niniejszego ogłoszenia wraz z kalkulacją cenową (zał. nr 2 do niniejszego ogłoszenia). Oferta oraz pozostałe załączniki muszą być podpisane przez osobę upoważnioną. Oferty należy składać w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego, osobiście, pocztą lub kurierem. Na kopercie należy umieścić napis „Produkcja oraz dostawa materiałów wystawienniczych dla WFOŚiGW w Szczecinie”, z dopiskiem „nie otwierać do dnia 04.04.2022 r. do godz.10.00”
W przypadku składania oferty osobiście, należy ją złożyć w siedzibie Zamawiającego w kancelarii, pok. nr 1 w godz. 8.00-15.00.
Ofertę złożyć należy do dnia 04.04.2022 r. do godz.10:00 na adres Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin.
Otwarcie ofert nastąpi 04.04.2022 r. o godzinie 10.15 w Sali Konferencyjnej WFOŚiGW w Szczecinie.
- Termin związania ofertą:
30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
- Zawiadomienie o wyborze oferty Zamawiający opublikuje w BIP Zamawiającego. Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, o miejscu i terminie podpisania umowy.
- Załączniki do ogłoszenia o zamówieniu publicznym:
- zał. nr 1 Szczegółowy Opis przedmiotu Zamówienia;
- zał. nr 2 Kalkulacja cenowa;
- zał. nr 3 Wzór Formularza Ofertowego;
- zał. nr 4 Projekt umowy wraz z załącznikami;
- zał. nr 5 Wykaz zrealizowanych zamówień.
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z zarządzeniem Prezesa Zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie nr 6/2021 z dnia 05.02.2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130 000 zł netto – wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, zamieszczonym na stronie internetowej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.