Produkcja oraz dostawa materiałów wystawienniczych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.

ZAPYTANIE OFERTOWE

WFOŚiGW w Szczecinie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu dotyczącym udzielenia zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza 130 000 zł netto i nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych, na zadanie pn.:

 

„Dostawa materiałów wystawienniczych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.”

 

Dostawa/usługa/robota budowlana[1]

 

Zamawiający: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin, NIP: 851-00-10-504, REGON: 320785039. Telefon: 914855100, fax: 914855101, godziny pracy: poniedziałek – piątek od godz. 8.00 do godz.15.00.

Adres strony prowadzonego postępowania: https//www.wfos.szczecin.pl, zakładka: BIP,  zakładka: Zamówienia Publiczne, Ogłoszenia, nazwa zadania: „Dostawa materiałów wystawienniczych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej  w Szczecinie”.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów wystawienniczych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
  • Termin realizacji zamówienia: do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
  1. Kryteria oceny ofert, znaczenie tych kryteriów i sposób oceny ofert:

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena brutto za wykonanie całości zamówienia: 100%.

Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:

          Cmin

C= ————x 100

           Cb

gdzie:

C – liczba punktów za cenę podaną w ofercie;

Cmin – najniższa z cen w podanych ofertach;

Cb – cena podana w badanej ofercie.

 

Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %, przy czym 1 pkt = 1%. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Maksymalna liczba jaką może otrzymać oferta to 100 pkt.

 

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
  2. wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.2023 poz. 129). Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie załącznika nr 5 do zapytania ofertowego o cenę;
  3. zdolność techniczna – Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej jeśli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności trwa krócej to w tym okresie minimum dwa zamówienia obejmujące swoim zakresem dostawę materiałów wystawienniczych o wartości nie mniejszej niż 55 000,00 zł brutto za każde zamówienie. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie załącznika nr 6 do zapytania ofertowego o cenę.
  4. wykonawca lub podwykonawcy skierowani do wykonywania przedmiotu umowy muszą posiadać minimum 5-letnie doświadczenie w wykonywaniu zamówień na materiały wystawiennicze. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie załącznika nr 7 do zapytania ofertowego o cenę;

Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów.

  1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego:
  2. Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału wskazanych w zapytaniu ofertowym o cenę.
  3. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE)
    NR 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku
    z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE. L NR 134 str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) NR 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE. L NR 78 str. 6, z późn. zm.) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (Dz. U. 2023 poz. 129).
  4. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) NR 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi i agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE. L NR 134 str. 1, z późn. zm.)
    i rozporządzeniu Rady (UE) NR 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE. L NR 78 str. 6,
    z późn. zm.) albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia
    24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia
    13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (Dz. U. 2023 poz. 129).
  5. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) NR 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE. L NR 134 str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) NR 269/2014
    z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE. L NR 78 str. 6, z późn. zm.) albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa
    w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
    w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (Dz. U. 2023 poz. 129).
  6. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. VI, ppkt 2, 3, 4 powyżej;
  7. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty w niniejszym postępowaniu;
  8. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt. VI, ppkt 2, 3, 4 powyżej Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy;
  9. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt VI, ppkt 2, 3 i 4 powyżej, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej na zasadach określonych w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 129).
  • Termin składania ofert upływa z dniem 11.04.2023 r. godz. 14.00.
  • Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie, jednak nie później niż w dniu następnym po terminie składania ofert.
  1. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
  2. Miejsce i sposób złożenia oferty:

Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Oferta oraz pozostałe załączniki muszą być podpisane przez osobę  upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Oferty należy składać za pomocą poczty elektronicznej na adres sekretariat@wfos.szczecin.pl lub w formie papierowej na adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin. W przypadku składania oferty osobiście, należy ją złożyć w siedzibie zamawiającego w kancelarii pok. nr 1 w dni robocze z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 8:00 -15:00. W tytule wiadomości e-mail, a w przypadku składania oferty w formie papierowej, na kopercie należy umieścić napis: Oferta na zadanie pn. „Dostawa materiałów wystawienniczych dla WFOŚiGW w Szczecinie”. W przypadku składania oferty za pomocą poczty elektronicznej, należy ją przesłać w zaszyfrowanej wiadomości e-mail. Hasło do odczytu oferty należy przesłać w osobnej wiadomości e-mail. Przykładowa instrukcja szyfrowania wiadomości elektronicznej została opublikowana jako załącznik nr 8 do zapytania ofertowego o cenę. W przypadku zastosowania innego sposobu szyfrowania, Wykonawca zobowiązany jest do przesłania w osobnej wiadomości e-mail instrukcji  do odszyfrowania złożonej oferty. Wybrana przez Wykonawcę forma szyfrowania nie może generować poniesienia kosztów po stronie Zamawiającego w celu odszyfrowania treści oferty.

W przypadku składania oferty za pomocą poczty elektronicznej ofertę oraz załączniki należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym – tj. zaawansowanym podpisem elektronicznym w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE, weryfikowanym za pomocą certyfikatu podpisu osobistego

 

  1. Wymagane dokumenty składane wraz z ofertą:
  2. kalkulacja cenowa (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego o cenę);
  3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 5 do zapytania ofertowego o cenę);
  4. formularz pn. wykaz zrealizowanych zamówień gdzie wykonawca powinien zamieścić informacje potwierdzające spełnienie warunku zdolności technicznej (załącznik nr 6 do zapytania ofertowego o cenę);
  5. oświadczenie o posiadanym doświadczeniu (załącznik nr 7 do zapytania ofertowego o cenę);
  6. pełnomocnictwo – w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy osoba podpisująca ofertę nie jest osobą wskazaną w KRS/CEDIG jako osoba uprawniona do składania oświadczeń woli  w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub w formie notarialnie uwierzytelnionego odpisu pełnomocnictwa, istnieje możliwość złożenia kopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną w przypadku składania oferty i załączników w formie papierowej. W przypadku składania oferty wraz załącznikami drogą elektroniczną załączony dokument musi zostać podpisany elektronicznie przez osobę upoważnioną;
  7. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji    o Działalności Gospodarczej sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Dokument powinien zostać złożony w formie wydruku podpisanego przez osobę upoważnioną lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną w przypadku składania oferty i załączników w formie papierowej lub podpisany elektronicznie przez osobę upoważnioną                   w przypadku składania oferty wraz z załącznikami w formie elektronicznej (jeśli dotyczy).
  • Zasady uzupełniania ofert, poprawiania omyłek w ofertach oraz odrzucenia ofert:
  1. W sytuacji nie przedłożenia wymaganych dokumentów lub przedłożenia dokumentów wadliwych/zawierających błędy, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o ich uzupełnienie w określonym terminie. Jeżeli Wykonawca nie uzupełni prawidłowo dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jego oferta nie będzie podlegała ocenie (zostanie odrzucona).
  2. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień co do treści oferty lub dokumentów,  o których mowa w pkt. XI.
  3. Zamawiający poprawia w ofercie:
  4. oczywiste omyłki pisarskie;
  5. oczywiste  omyłki  rachunkowe,  z  uwzględnieniem  konsekwencji  rachunkowych dokonanych   poprawek;
  6. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z przedmiotem zamówienia niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

  1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
    1. jej treść nie odpowiada opisanemu w zapytaniu ofertowym o cenę przedmiotowi zamówienia;
    2. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się  na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt. XII ppkt 3;
    3. oferta jest niekompletna – w przypadku braku wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub istotnych informacji, które miały zawierać wymagane dokumenty, w szczególności, w przypadku składania oferty drogą elektroniczną, braku podpisu elektronicznego;
    4. wykonawca podlega wykluczeniu na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
  • Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  • Informacje dotyczące ofert wariantowych lub częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych.

  1. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania. Zawarcie umowy.
  2. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający opublikuje w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego, w zakładce prowadzonego postępowania.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapytania ofertowego o cenę do upływu terminu składania ofert. Każdą zmianę Zamawiający zobowiązany jest opublikować  w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakładce prowadzonego postępowania.
  4. Zamawiający może odwołać postępowanie o udzielenie zamówienia na każdym etapie bez podania przyczyn, a Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego w takim  przypadku żadne roszczenia.
  5. Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zobowiązuje się podpisać umowę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w siedzibie WFOŚiGW w Szczecinie. W przypadku przesłania umowy przez Zamawiającego drogą pocztową lub za pomocą poczty elektronicznej Wykonawca zobowiązuje się do odesłania podpisanego przez osobę upoważnioną egzemplarza umowy na adres Zamawiającego  w terminie 5 dni roboczych od daty jej otrzymania. W przypadku przesyłania umowy za pomocą poczty elektronicznej umowę należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym tj. zaawansowanym podpisem elektronicznym w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE, weryfikowanym za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.
  • Sposób porozumiewania się Wykonawcy z Zamawiającym:
  1. Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia. Zamawiający przy niniejszym zamówieniu wymaga zachowania pisemności.
  2. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:

Magdalena Majewska – Specjalista ds. Organizacyjnych, tel. 91-48-55-119 lub 91-48-55-108, adres email: magdalena.majewska@wfos.szczecin.pl, w zakresie procedury,  Konrad Czarnecki, Specjalista ds. Promocji i Komunikacji, tel. 91-48-55-142 lub 94-48-55-108, adres email: konrad.czarnecki@wfos.szczecin.pl w zakresie przedmiotu zamówienia.

  1. Zamawiający udzieli na piśmie wyjaśnień – niezwłocznie, jednak nie później niż na 3 dzień/dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do zamawiającego nie później niż na 1 dzień przed upływem terminu składania ofert.

Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakładce prowadzonego postępowania, bez ujawniania źródła zapytania.

  1. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści opisu przedmiotu zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa wyżej lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.

 

  • Pozostałe informacje dotyczące niniejszego zapytania ofertowego o cenę:
  1. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania w tajemnicy wszelkich danych o Zamawiającym oraz innych informacji jakie uzyska w związku z realizacją przedmiotu zamówienia bez względu na sposób i formę ich utrwalenia oraz pozyskania.
  2. Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego o cenę jest prowadzone zgodnie z Zarządzeniem Prezesa Zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska
    i Gospodarki Wodnej w Szczecinie nr 16/2022 z dnia 26.08.2022 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130 000 zł – wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, zamieszczonym na stronie internetowej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
  • Załączniki do zapytania ofertowego:
  1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
  2. Wzór formularza ofertowego
  3. Kalkulacja cenowa
  4. Projekt umowy
  5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  6. Wykaz zrealizowanych zamówień
  7. Oświadczenie o posiadanym doświadczeniu
  8. Przykładowa Instrukcja szyfrowania wiadomości e-mail

Zapytanie ofertowe

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

 

Krystian Dutkiewicz

Opublikowano: 2023-04-04

Zmodyfikowano: 2023-04-14