Druk oraz dostawa materiałów informacyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie

ZAPYTANIE OFERTOWE O CENĘ

WFOŚiGW w Szczecinie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu dotyczącym udzielenia zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza 130 000 zł i nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych, na zadanie pn.:

„Druk oraz dostawa materiałów informacyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie”.

Dostawa/usługa/robota budowlana

Zamawiający: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin, NIP: 851-00-10-504, REGON: 320785039. Telefon: 914855100, fax: 914855101, godziny pracy: pon.-pt. od 8.00 do 15.00.
Adres strony prowadzonego postępowania: https//www.wfos.szczecin.pl, zakładka: BIP, zakładka: Zamówienia Publiczne, Ogłoszenia, nazwa zadania: „Druk oraz dostawa materiałów informacyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie”.

 

I. Opis przedmiotu zamówienia: Druk oraz dostawa materiałów informacyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie oraz ich rozładunek w siedzibie Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby realizacja poszczególnych elementów zamówienia odbyła się w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia zaakceptowania projektu graficznego do druku.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: został zawarty w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego o cenę.
III. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r.
IV. Kryteria oceny ofert, znaczenie tych kryteriów i sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia: 80% oraz terminem realizacji poszczególnych etapów zamówienia: 20%.

a) Kryterium cena – punktacja zostanie przyznana wg wzoru:

Cmin
C= ————x 100 pkt. x 80%
Cb
gdzie:
C – liczba punktów za cenę podaną w ofercie;
Cmin – najniższa z cen w podanych ofertach;
Cb – cena podana w badanej ofercie.

Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %, przy czym 1pkt = 1%. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Maksymalna liczba jaką może otrzymać oferta to 80 pkt.

b) Kryterium termin realizacji poszczególnych etapów zamówienia – punktacja zostanie przyznana wg wzoru:

Tmin
T= ————x 100 pkt. x 20%
Tb
gdzie:
T – liczba punktów za termin realizacji poszczególnych etapów zamówienia podany w ofercie;
Tmin – najkrótszy termin realizacji poszczególnych etapów zamówienia w podanych ofertach;
Tb – termin realizacji poszczególnych etapów zamówienia podany w badanej ofercie.

Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %, przy czym 1pkt = 1%. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Maksymalna liczba jaką może otrzymać oferta to 20 pkt.

Punkty za termin realizacji poszczególnych etapów zamówienia będą przyznawane na podstawie wskazanego przez Wykonawcę terminu wykonania poszczególnych etapów zamówienia w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego o cenę).
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najwyższą punktacją, która spełnia wszystkie warunki określone w zapytaniu ofertowym o cenę w tym zawiera wymagane dokumenty.
Zamawiający wybierze Wykonawcę, którego oferta nie podlega odrzuceniu i złoży ofertę najkorzystniejszą w oparciu o kryterium cena brutto za wykonanie całości zamówienia i termin realizacji poszczególnych etapów zamówienia. Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta biorąc pod uwagę wyznaczone kryteria oceny ofert to 100 pkt.

V. Warunki, jakie muszą spełnić wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
a) Zdolność techniczna – Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej jeśli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności trwa krócej to w tym okresie minimum dwa zamówienia obejmujące swoim zakresem dostawę materiałów informacyjnych w tym opracowanie graficzne, skład, przygotowanie do druku, druk i dostawę wydawnictw o łącznej wartości nie mniejszej niż 82 000,00 zł brutto za każde wykonane zamówienie. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługa była wykonywana, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie. W takim przypadku w załączniku nr 5 do zapytania ofertowego o cenę należy wskazać zamówienie, które zostało wykonane dla Zamawiającego. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie załącznika nr 5;
b) Wykonawca lub osoby skierowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą posiadać minimum 3- letnie doświadczenie w wykonywaniu tego typu zamówień. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
c) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 129). Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie załącznika nr 6 do zapytania ofertowego ocenę;
Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów.

VI. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego:
1) Wykonawcę, który nie spełnia warunków wskazanych w zapytaniu ofertowym o cenę;
2) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE)
NR 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku
z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE. L
NR 134 str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) NR 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE. L NR 78 str. 6, z późn. zm.) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (Dz. U. 2023 poz. 129).
3) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) NR 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi
i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE. L NR 134 str. 1, z późn. zm.)
i rozporządzeniu Rady (UE) NR 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE. L NR 78 str. 6,
z późn. zm.) albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia
24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (Dz. U. 2023 poz. 129).
4) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) NR 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE. L NR 134 str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) NR 269/2014
z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE. L NR 78 str. 6, z późn. zm.) albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (Dz. U. 2023 poz. 129).
5) wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. VI, ppkt 2, 3, 4 powyżej;
6) przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty w niniejszym postępowaniu;
7) w przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt. VI, ppkt 2, 3, 4 powyżej Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy;
8) osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt. VI, ppkt 2, 3 i 4 powyżej, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej na zasadach określonych w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dz. U. 2023, poz. 129).

VII. Termin składania ofert upływa z dniem 28.06.2023 r. godz. 14:00.
VIII. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie, jednak nie później niż w dniu następnym po terminie składania ofert.
IX. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
X. Miejsce i sposób złożenia oferty:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Oferta oraz pozostałe załączniki muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Oferty należy składać za pomocą poczty elektronicznej na adres sekretariat@wfos.szczecin.pl lub w formie papierowej na adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin. W przypadku składania oferty osobiście, należy ją złożyć w siedzibie zamawiającego w kancelarii pok. nr 1 w dni robocze z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 8:00 -15:00. W tytule wiadomości e-mail, a w przypadku składania oferty w formie papierowej, na kopercie należy umieścić napis: Oferta na zadanie pn. „Druk oraz dostawa materiałów informacyjnych dla WFOŚiGW w Szczecinie”. W przypadku składania oferty za pomocą poczty elektronicznej, należy ją przesłać w zaszyfrowanej wiadomości e-mail. Hasło do odczytu oferty należy przesłać w osobnej wiadomości e-mail. Przykładowa instrukcja szyfrowania wiadomości elektronicznej została opublikowana jako załącznik nr 7 do zapytania ofertowego o cenę. W przypadku zastosowania innego sposobu szyfrowania, Wykonawca zobowiązany jest do przesłania w osobnej wiadomości e-mail instrukcji do odszyfrowania złożonej oferty. Wybrana przez Wykonawcę forma szyfrowania nie może generować poniesienia kosztów po stronie Zamawiającego w celu odszyfrowania treści oferty.
W przypadku składania oferty za pomocą poczty elektronicznej ofertę oraz załączniki należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym – tj. zaawansowanym podpisem elektronicznym w rozumieniu Ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U.2022.671), weryfikowanym za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.

XI. Wymagane dokumenty składane wraz z ofertą:
1) oświadczenie o posiadanym doświadczeniu;
2) wykaz zrealizowanych zamówień (załącznik nr 5);
3) pełnomocnictwo – w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy osoba podpisująca ofertę nie jest osobą wskazaną w KRS/CEDIG jako osoba uprawniona do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub w formie notarialnie uwierzytelnionego odpisu pełnomocnictwa, istnieje możliwość złożenia kopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną w przypadku składania oferty i załączników w formie papierowej. W przypadku składania oferty wraz załącznikami drogą elektroniczną załączony dokument musi zostać podpisany elektronicznie przez osobę upoważnioną;
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Dokument jest potwierdzeniem, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Dokument powinien zostać złożony w formie wydruku podpisanego przez osobę upoważnioną lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną w przypadku składania oferty i załączników w formie papierowej lub podpisany elektronicznie przez osobę upoważnioną w przypadku składania oferty wraz z załącznikami w formie elektronicznej (jeśli dotyczy);
5) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 6 do zapytania ofertowego o cenę).
XII. Zasady uzupełniania ofert, poprawiania omyłek w ofertach oraz odrzucenia ofert:
1) W sytuacji nie przedłożenia wymaganych dokumentów lub przedłożenia dokumentów wadliwych/zawierających błędy, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o ich uzupełnienie w określonym terminie. Jeżeli Wykonawca nie uzupełni prawidłowo dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jego oferta nie będzie podlegała ocenie (zostanie odrzucona).
2) Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień co do treści oferty lub dokumentów, o których mowa w pkt. XI.
3) Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie;
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z przedmiotem zamówienia niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada opisanemu w zapytaniu ofertowym przedmiotowi zamówienia;
b) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt. XII ppkt 3 powyżej;
c) oferta jest niekompletna – w przypadku braku wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub istotnych informacji, które miały zawierać wymagane dokumenty, w szczególności, w przypadku składania oferty drogą elektroniczną – brak podpisu elektronicznego;
d) w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę terminu realizacji poszczególnych etapów zamówienia dłuższych niż 14 dni roboczych.
e) W przypadku niewypełnienia w formularzu ofertowym pkt 1 (załącznik nr 2)
f) Wykonawca podlega wykluczeniu na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
XIII. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
XIV. Informacje dotyczące ofert wariantowych lub częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych.
XV. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania. Zawarcie umowy.
1) Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający opublikuje w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego w zakładce prowadzonego postępowania oraz prześle drogą elektroniczną do Oferentów którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapytania ofertowego o cenę do upływu terminu składania ofert. Każdą zmianę Zamawiający zobowiązany jest opublikować w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakładce prowadzonego postępowania oraz przesłać drogą elektroniczną wszystkim uczestnikom postępowania zaproszonym do składania ofert.
3) Zamawiający może odwołać postępowanie o udzielenie zamówienia na każdym etapie bez podania przyczyn, a Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego w takim przypadku żadne roszczenia.
4) Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zobowiązuje się podpisać umowę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w siedzibie WFOŚiGW w Szczecinie. W przypadku przesłania umowy przez Zamawiającego drogą pocztową lub za pomocą poczty elektronicznej Wykonawca zobowiązuje się do odesłania podpisanego przez osobę upoważnioną egzemplarza umowy na adres Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od daty jej otrzymania. W przypadku przesyłania umowy za pomocą poczty elektronicznej umowę należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym tj. zaawansowanym podpisem elektronicznym w rozumieniu Ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U.2022.671), weryfikowanym za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.
XVI. Sposób porozumiewania się Wykonawcy z Zamawiającym:
1) Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia. Zamawiający przy niniejszym postępowaniu wymaga zachowania pisemności.
2) Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
Jowita Olesińska – Specjalista ds. Organizacyjnych, tel. 91-48-55-146 lub 91-48-55-108, adres e-mail: jowita.olesinska@wfos.szczecin.pl w zakresie procedury, Konrad Czarnecki – Specjalista ds. Promocji i Komunikacji, tel. 91-48-55-142, e-mail: konrad.czarnecki@wfos.szczecin.pl w zakresie przedmiotu zamówienia.
3) Zamawiający udzieli na piśmie wyjaśnień – niezwłocznie, jednak nie później niż na 1 dzień przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do zamawiającego nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego należy: wysłać na adres elektroniczny: jowita.olesinska@wfos.szczecin.pl lub sekretariat@wfos.szczecin.pl, lub wysłać w formie papierowej na adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin/dostarczyć osobiście do kancelarii WFOŚiGW w Szczecinie, pokój nr 1 przy ulicy Solskiego 3, 71-323 Szczecin.
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający prześle drogą elektroniczną wszystkim uczestnikom postępowania zaproszonym do składania ofert oraz zamieści w BIP na stronie prowadzonego postępowania bez ujawniania źródła zapytania.
4) Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści opisu przedmiotu zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. 3 powyżej lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
XVII. Pozostałe informacje dotyczące niniejszego zapytania ofertowego o cenę:
1) Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania w tajemnicy wszelkich danych o Zamawiającym oraz innych informacji jakie uzyska w związku z realizacją przedmiotu zamówienia bez względu na sposób i formę ich utrwalenia oraz pozyskania.
2) Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego o cenę jest prowadzone zgodnie z Zarządzeniem nr 16/2022 Prezesa Zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie z dnia 26.08.2022 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł – wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, zamieszczonym na stronie internetowej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
XVIII. Załączniki do zapytania ofertowego:
1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – zał. nr 1 do zapytania ofertowego o cenę;
2. Kalkulacja cenowa – zał. nr 2;
3. Wzór Formularza Ofertowego – zał. nr 3 do zapytania ofertowego o cenę;
4. Protokół zdawczo-odbiorczy-jednostkowy – zał. nr 3a do umowy;
5. Protokół zdawczo-odbiorczy-zbiorczy – zał. nr 3b do umowy;
6. Projekt umowy – zał. nr 4 do zapytania ofertowego o cenę;
7. Wykaz zrealizowanych zamówień – zał. nr 5 do zapytania ofertowego o cenę;
8. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zał. nr 6 do zapytania ofertowego o cenę;
9. Przykładowa instrukcja szyfrowania wiadomości e-mail – zał. nr 7 do zapytania ofertowego o cenę.

 

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia

Kalkulacja cenowa

Wzór Formularza Ofertowego

Protokół zdawczo-odbiorczy-jednostkowy

Protokół zdawczo-odbiorczy-zbiorczy

Projekt umowy

Wykaz zrealizowanych zamówień

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Przykładowa instrukcja szyfrowania wiadomości e-mail

 

Zapytanie ofertowe o cenę

Odpowiedzi na pytania

Ogłoszenie o wyborze wykonawcy

Krystian Dutkiewicz

Opublikowano: 2023-06-21

Zmodyfikowano: 2023-07-12