Specjalista ds. Kontroli Zarządczej w Biurze Szczecin
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
ogłasza nabór na stanowisko:
Specjalista ds. Kontroli Zarządczej w Biurze Szczecin (cały etat – na zastępstwo)
Numer sprawy BS/5/2021
Nabór kandydatów do zatrudnienia na wolne stanowiska pracy w Biurze Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej odbywa się zgodnie z art. 400m ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska – Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 z późn. zm. oraz zgodnie z zarządzeniem Prezesa Zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie nr 6/2018 z dnia 25 maja 2018 r. z późn. zm. w sprawie wprowadzenia procedury naboru na wolne stanowiska pracy w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
Podstawowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie działań weryfikujących stosowane w Funduszu mechanizmy kontroli w celu wspierania Prezesa Zarządu w zarządzaniu Funduszem.
- Wykrywanie nieprawidłowości oraz przeprowadzanie czynności doradczych dotyczących usprawnienia funkcjonowania Funduszu.
- Współpraca z zespołami Funduszu w zakresie realizacji zadań związanych z przeprowadzanymi kontrolami.
- Współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi w zakresie identyfikowania ryzyk, mechanizmów kontrolnych oraz ustalania planów działania w celu ograniczenia ryzyka w jednostce.
- Przygotowywanie opinii wraz z dokumentacją o stanie kontroli zarządczej na potrzeby rocznego oświadczenia, w tym przeprowadzanie samooceny kontroli zarządczej.
- Prowadzenie bieżących akt kontroli zarządczej w celu dokumentowania przebiegu i wyników kontroli.
- Nadzór nad aktualizacja procedur wewnętrznych, instrukcji, wytycznych i innych dokumentów wewnętrznych stanowiących dokumentację systemu kontroli zarządczej.
- Pełnienie funkcji Inspektora Danych Osobowych (IOD), którego zadania określają odpowiednie przepisy.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe.
- Co najmniej 3-letni staż pracy po ukończeniu studiów.
- Znajomość przepisów w zakresie: ustawy o ochronie danych osobowych, prawa zamówień publicznych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, aktów wykonawczych do w/w ustaw.
- Biegła znajomość obsługi komputera.
- Dyspozycyjność, komunikatywność.
Wymagania dodatkowe:
- Duże umiejętności analityczne i interpersonalne
- Samodzielność i szybkie podejmowanie decyzji.
- Dobra organizacja pracy.
- Umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty
Dokumenty niezbędne:
- CV i list motywacyjny.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów kwalifikacyjnych..
- Podpisana przez kandydata „Zgoda na przetwarzanie danych osobowych” – Wzór „Zgody na przetwarzanie danych osobowych” znajduje się na stronie internetowej bip.wfos.szczecin.pl/ w zakładce Nabór na stanowiska /Wzory dokumentów.
Dokumenty dodatkowe:
Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Inne informacje:
W przypadku złożenia nieprawdziwych oświadczeń oraz niekompletnych bądź wadliwych dokumentów osoba ubiegająca się o zatrudnienie zostanie wykluczona z dalszego postępowania rekrutacyjnego.
Dokumenty z dopiskiem: Rekrutacja na stanowisko: Specjalista ds. Kontroli Zarządczej w Biurze Szczecin (cały etat – na zastępstwo) z oznaczeniem Nr sprawy: BS/5/2021) należy składać w zamkniętych kopertach, w biurze Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie ul. Solskiego 3 w pokoju nr 11, bądź przesłać pocztą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 maja 2021 r. do godz. 12:00.
Dokumenty i ich kopie składane przez kandydatów w języku obcym muszą posiadać załącznik w postaci ich tłumaczenia na język polski przez tłumacza przysięgłego.
O zachowaniu terminu wpływu dokumentów decyduje data wpływu do sekretariatu potwierdzona stemplem WFOŚiGW w Szczecinie.
Aplikacje złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane.