Bezgotówkowy zakup paliwa oraz innych produktów i usług do samochodów służbowych Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
ZAPYTANIE OFERTOWE O CENĘ
WFOŚiGW w Szczecinie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu dotyczącym udzielenia zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza 130 000 zł i nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych, na zadanie pn.:
„Bezgotówkowy zakup paliwa oraz innych produktów i usług do samochodów służbowych Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie”
Dostawa/usługa/robota budowlana
Zamawiający: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin, NIP: 851-00-10-504, REGON: 320785039. Telefon: 914855100, fax: 914855101, godziny pracy: pon.-pt. od 8.00 do 15.00.
Adres strony prowadzonego postępowania: https//www.wfos.szczecin.pl, zakładka: BIP, zakładka: Zamówienia Publiczne, Ogłoszenia, nazwa zadania: „Bezgotówkowy zakup paliwa oraz innych produktów i usług do samochodów służbowych Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie”.
I. Opis przedmiotu zamówienia: sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw płynnych oraz innych produktów i usług do samochodów służbowych Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie:
olej napędowy klasy standard – ok 9300 litrów,
benzyna bezołowiowa klasy standard (BP 95) – ok 3900 litrów,
opłaty autostradowe, drogowe,
mycie, sprzątanie samochodów,
płyny eksploatacyjne,
oleje,
kosmetyki samochodowe.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: został zawarty w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego o cenę.
III. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2024 r. lub do wyczerpania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
IV. Kryteria oceny ofert, znaczenie tych kryteriów i sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
a) Cena brutto „C” – waga kryterium 50%
b) Upust cenowy „U” – waga kryterium 20%
c) Liczba stacji paliw na terenie całego kraju czynnych całodobowo „S” – waga kryterium 30%
1. kryterium cena – będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto wyliczonej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Wykonawca do wyliczenia ceny brutto zastosuje średnią cenę brutto za 1 litr danego paliwa, wyliczoną z cen obowiązujących na wszystkich stacjach paliw na dzień 22.08.2023 r.
Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
Cmin
C = ———— x 100 pkt x 50%
Cb
gdzie:
C – liczba punktów za cenę brutto podaną w ofercie;
Cmin – najniższa cena brutto spośród badanych ofert;
Cb – cena brutto badanej oferty.
Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %, przy czym 1pkt = 1%. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Maksymalna liczba jaką może otrzymać oferta w tym kryterium to 50 pkt.
2. Kryterium upust cenowy – będzie rozpatrywane na podstawie upustu zaoferowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Wartość stałego upustu w % od ceny brutto 1 litra każdego rodzaju paliwa w stosunku do obowiązującej ceny na stacjach paliw Oferenta. Zadeklarowany przez Wykonawcę upust w Formularzu ofertowym będzie obowiązywał Wykonawcę przez cały okres trwania umowy.
punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
Ub (wyrażony liczbowo)
U = —————————————— x 100 pkt x 20%
Umax (wyrażony liczbowo)
gdzie:
U – liczba punktów za wartość upustu cenowego podanego w ofercie,
Umax – najwyższa wartość upustu spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Ub – wartość upustu oferty badanej.
W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu oferty nie zaoferuje upustu, tj. nie wpisze wartości zaoferowanego upustu, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zaoferuje Upustu. Oferta otrzyma 0 punktów w kryterium oceny ofert „upust cenowy”.
Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %, przy czym 1pkt = 1%. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Maksymalna liczba jaką może otrzymać oferta w tym kryterium to 20 pkt.
3. Kryterium Liczba stacji paliw na terenie całego kraju czynnych całodobowo „S” – punktacja zostanie przyznana następująco:
S od 150 do 400 – 10 pkt.,
S od 401 do 1000 – 20 pkt.,
S powyżej 1000 – 30 pkt.
Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %, przy czym 1 pkt. = 1% . Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium to 30 pkt.
Ocena końcowa oferty wynikać będzie z sumy punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach i zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = C + U + S
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych w badanej ofercie,
C – liczba punktów w kryterium „cena”
U – liczna punktów w kryterium „upust”
S – liczba punktów w kryterium „liczba stacji paliw na terenie całego kraju czynnych całodobowo”.
Podana w Formularzu ofertowym przez Wykonawcę cena brutto nie stanowi wartości wynagrodzenia Wykonawcy, lecz jest wyłącznie podstawą do porównania ofert złożonych w ramach postępowania. Zamówienie realizowane będzie do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel przez Zamawiającego.
Średnie ceny poszczególnych rodzajów paliwa z dnia 22.08.2023 r. wskazane w Formularzu ofertowym zostaną użyte przez Zamawiającego tylko do określenia ceny oferty, natomiast wiążąca zwycięskiego Wykonawcę będzie wielkość upustu cenowego, obowiązującego przez cały okres trwania umowy, liczonego od wartości zakupów paliwa dokonanych w danym okresie rozliczeniowym na stacjach paliw Wykonawcy.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najwyższą punktacją, która spełnia wszystkie warunki określone w zapytaniu ofertowym o cenę w tym zawiera wymagane dokumenty.
Zamawiający wybierze Wykonawcę, który nie podlega wykluczeniu i złoży niepodlegającą odrzuceniu ofertę najkorzystniejszą w oparciu o powyższe kryteria. Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta to 100 pkt.
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca który:
a) posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.). Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie załączonej kopii koncesji potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
b) posiada zdolność techniczną – Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej jeśli dysponuje co najmniej jedną stacją paliw na terenie Szczecina w promieniu do 3 km od ul. Solskiego 3 oraz co najmniej jedną stacją paliw w Koszalinie w promieniu do 3 km od ul. Zwycięstwa 111 (odległość liczona najkrótszą drogą publiczną wg lokalizatora Google Maps), oraz dysponuje siecią stacji paliw na terenie całego kraju, czynnych całodobowo przez 7 dni w tygodniu w liczbie nie mniejszej niż 150 stacji. Ilość stacji paliw na terenie kraju jest jednym z kryteriów oceny ofert. Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia w Formularzu ofertowym.
c) nie podlega wykluczeniu na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497). Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie załącznika nr 5 do zapytania ofertowego ocenę.
Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów.
VI. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego:
1) Wykonawcę, który nie spełnia warunków wskazanych w zapytaniu ofertowym o cenę;
2) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE)
NR 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku
z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE. L
NR 134 str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) NR 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE. L NR 78 str. 6, z późn. zm.) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (Dz. U. 2023 poz. 1497).
3) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) NR 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi
i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE. L NR 134 str. 1, z późn. zm.)
i rozporządzeniu Rady (UE) NR 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE. L NR 78 str. 6,
z późn. zm.) albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia
24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (Dz. U. 2023 poz. 1497).
4) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) NR 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE. L NR 134 str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) NR 269/2014
z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE. L NR 78 str. 6, z późn. zm.) albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (Dz. U. 2023 poz. 1497).
5) wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. VI, ppkt 2, 3, 4 powyżej;
6) przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty w niniejszym postępowaniu;
7) w przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt. VI, ppkt 2, 3, 4 powyżej Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy;
8) osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt. VI, ppkt 2, 3 i 4 powyżej, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej na zasadach określonych w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023, poz. 1497).
VII. Termin składania ofert upływa z dniem 14.09.2023 r., godz. 10:00
VIII. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie, jednak nie później niż w dniu następnym po terminie składania ofert.
IX. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
X. Miejsce i sposób złożenia oferty:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Oferta oraz pozostałe załączniki muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Oferty należy składać za pomocą poczty elektronicznej na adres jowita.olesinska@wfos.szczecin.pl lub sekretariat@wfos.szczecin.pl , lub w formie papierowej na adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin. W przypadku składania oferty osobiście, należy ją złożyć w siedzibie zamawiającego w kancelarii pok. nr 1 w dni robocze z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 8:00 -15:00. W tytule wiadomości e-mail, a w przypadku składania oferty w formie papierowej, na kopercie należy umieścić napis: Oferta na zadanie pn. „Zakup paliwa do samochodów WFOŚiGW w Szczecinie”. W przypadku składania oferty za pomocą poczty elektronicznej, należy ją przesłać w zaszyfrowanej wiadomości e-mail. Hasło do odczytu oferty należy przesłać w osobnej wiadomości e-mail. Przykładowa instrukcja szyfrowania wiadomości elektronicznej została opublikowana jako załącznik nr 7 do zapytania ofertowego o cenę. W przypadku zastosowania innego sposobu szyfrowania, Wykonawca zobowiązany jest do przesłania w osobnej wiadomości e-mail instrukcji do odszyfrowania złożonej oferty. Wybrana przez Wykonawcę forma szyfrowania nie może generować poniesienia kosztów po stronie Zamawiającego w celu odszyfrowania treści oferty.
W przypadku składania oferty za pomocą poczty elektronicznej ofertę oraz załączniki należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym – tj. zaawansowanym podpisem elektronicznym w rozumieniu Ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U.2022.671 ze zm.), weryfikowanym za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.
XI. Wymagane dokumenty składane wraz z ofertą:
1) kopia koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022 poz. 1389 ze zm.) potwierdzona za zgodność z oryginałem;
2) pełnomocnictwo – w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy osoba podpisująca ofertę nie jest osobą wskazaną w KRS/CEDIG jako osoba uprawniona do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub w formie notarialnie uwierzytelnionego odpisu pełnomocnictwa, istnieje możliwość złożenia kopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną w przypadku składania oferty i załączników w formie papierowej. W przypadku składania oferty wraz załącznikami drogą elektroniczną załączony dokument musi zostać podpisany elektronicznie przez osobę upoważnioną;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Dokument jest potwierdzeniem, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Dokument powinien zostać złożony w formie wydruku podpisanego przez osobę upoważnioną lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną w przypadku składania oferty i załączników w formie papierowej lub podpisany elektronicznie przez osobę upoważnioną w przypadku składania oferty wraz z załącznikami w formie elektronicznej (jeśli dotyczy);
4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 5 do zapytania ofertowego o cenę).
XII. Zasady uzupełniania ofert, poprawiania omyłek w ofertach oraz odrzucenia ofert:
1) W sytuacji nie przedłożenia wymaganych dokumentów lub przedłożenia dokumentów wadliwych/zawierających błędy, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o ich uzupełnienie w określonym terminie. Jeżeli Wykonawca nie uzupełni prawidłowo dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jego oferta nie będzie podlegała ocenie (zostanie odrzucona).
2) Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień co do treści oferty lub dokumentów, o których mowa w pkt. XI.
3) Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie;
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z przedmiotem zamówienia niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada opisanemu w zapytaniu ofertowym przedmiotowi zamówienia;
b) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt. XII ppkt 3 powyżej;
c) oferta jest niekompletna – w przypadku braku wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub istotnych informacji, które miały zawierać wymagane dokumenty, w szczególności, w przypadku składania oferty drogą elektroniczną – brak podpisu elektronicznego;
d) W przypadku niewypełnienia w formularzu ofertowym pkt. 2, pkt. 3 i pkt. 4 (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego o cenę);
e) Wykonawca podlega wykluczeniu na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
XIII. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
XIV. Informacje dotyczące ofert wariantowych lub częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych.
XV. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania. Zawarcie umowy.
1) Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający opublikuje w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego w zakładce prowadzonego postępowania.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapytania ofertowego o cenę do upływu terminu składania ofert. Każdą zmianę Zamawiający zobowiązany jest opublikować w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakładce prowadzonego postępowania.
3) Zamawiający może odwołać postępowanie o udzielenie zamówienia na każdym etapie bez podania przyczyn, a Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego w takim przypadku żadne roszczenia.
4) Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zobowiązuje się podpisać umowę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w siedzibie WFOŚiGW w Szczecinie. W przypadku przesłania umowy przez Zamawiającego drogą pocztową lub za pomocą poczty elektronicznej Wykonawca zobowiązuje się do odesłania podpisanego przez osobę upoważnioną egzemplarza umowy na adres Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od daty jej otrzymania. W przypadku przesyłania umowy za pomocą poczty elektronicznej umowę należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym tj. zaawansowanym podpisem elektronicznym w rozumieniu Ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U.2022.671 ze zm.), weryfikowanym za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.
XVI. Sposób porozumiewania się Wykonawcy z Zamawiającym:
1) Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia. Zamawiający przy niniejszym postępowaniu wymaga zachowania pisemności.
2) Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
Jowita Olesińska – Specjalista ds. Organizacyjnych, tel. 91-48-55-146 lub 91-48-55-108, adres e-mail: jowita.olesinska@wfos.szczecin.pl w zakresie procedury, Konrad Kupiński – Specjalista ds. Organizacyjnych, tel. 91-48-55-120, e-mail: konrad.kupinski@wfos.szczecin.pl w zakresie przedmiotu zamówienia.
3) Zamawiający udzieli na piśmie wyjaśnień – niezwłocznie, jednak nie później niż na 1 dzień przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do zamawiającego nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego należy: wysłać na adres elektroniczny: jowita.olesinska@wfos.szczecin.pl lub sekretariat@wfos.szczecin.pl, lub wysłać w formie papierowej na adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin/dostarczyć osobiście do kancelarii WFOŚiGW w Szczecinie, pokój nr 1 przy ulicy Solskiego 3, 71-323 Szczecin.
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieści w BIP na stronie prowadzonego postępowania bez ujawniania źródła zapytania.
4) Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści opisu przedmiotu zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. 3 powyżej lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
XVII. Pozostałe informacje dotyczące niniejszego zapytania ofertowego o cenę:
1) Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania w tajemnicy wszelkich danych o Zamawiającym oraz innych informacji jakie uzyska w związku z realizacją przedmiotu zamówienia bez względu na sposób i formę ich utrwalenia oraz pozyskania.
2) Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego o cenę jest prowadzone zgodnie z Zarządzeniem nr 16/2022 Prezesa Zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie z dnia 26.08.2022 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł – wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, zamieszczonym na stronie internetowej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
XVIII. Załączniki do zapytania ofertowego:
1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – zał. nr 1 do zapytania ofertowego o cenę
2. Wzór Formularza ofertowego – zał. nr 2 do zapytania ofertowego o cenę
3. Kalkulacja cenowa – zał. nr 3 do zapytania ofertowego o cenę
4. Projekt umowy – zał. nr 4 do zapytania ofertowego o cenę
5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. nr 5 do zapytania ofertowego o cenę
6. Przykładowa instrukcja szyfrowania wiadomości e-mail – zał. nr 6 do zapytania ofertowego o cenę
Ogłoszenie o wyborze Wykonawcy
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z 24.05.2016) informujemy, iż:
1. Administratorem danych osobowych jest Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie z siedzibą w Szczecinie, ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin.
2. Istnieje możliwość kontaktu z inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod@wfos.szczecin.pl.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:
ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.), rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415). Zgodnie z zasadą jawności określoną w Prawie zamówień publicznych Państwa dane zebrane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane mogą być wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom. Ograniczenie tego dostępu może wystąpić w szczególnych przypadkach określonych przepisami. Dane przekazywane będą również podmiotom uczestniczącym w wykonywaniu czynności polegających na obsłudze systemów teleinformatycznych lub udostępnianiu Funduszowi narzędzi teleinformatycznych.
5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
6. Dane osobowe przetwarzane przez WFOŚiGW w Szczecinie przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane, zgodnie z obowiązującym w WFOŚiGW w Szczecinie jednolitym rzeczowym wykazem akt.
7. Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych i prawo do przenoszenia danych.
8. Zebrane dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
9. Osoby, których dane są przetwarzane mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych przez WFOŚiGW w Szczecinie. Organem właściwym dla ww. skargi jest: Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
10. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne jest dobrowolne, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.