Usługa sprzątania i utrzymania w czystości obiektów Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
ZAPYTANIE OFERTOWE O CENĘ
WFOŚiGW w Szczecinie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu dotyczącym udzielenia zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza 130 000 zł i nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych, na zadanie pn.:
„Usługa sprzątania i utrzymania w czystości obiektów Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie”.
Dostawa/usługa/robota budowlana
Zamawiający:
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin, NIP 851-00-10-504, REGON 320785039. Telefon: 914855100, fax: 914855101, godziny pracy: pon. – pt. od 8.00 do 15.00.
Adres strony prowadzonego postępowania: https//www.wfos.szczecin.pl, zakładka: BIP, zakładka: Zamówienia Publiczne, Ogłoszenia, nazwa zadania: „Usługa sprzątania i utrzymania w czystości obiektów Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie”.
1. Opis przedmiotu zamówienia: Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości obiektów Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
Zamówienie zostało podzielone na trzy części, tj.:
- Część 1 – Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości wszystkich pomieszczeń Biura Koszalin przy ulicy Zwycięstwa 111, 75-601 Koszalin;
- Część 2 – Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości wszystkich pomieszczeń Punktu Obsługi Osób Fizycznych w Szczecinku, przy pl. Wolności 8, 78-400 Szczecinek;
- Część 3 – Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości wszystkich pomieszczeń obiektu stanowiącego siedzibę Zespołu ds. Obsługi Osób Fizycznych przy Jagiellońskiej 32/u5, 70-382 Szczecin.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części został zawarty w załączniku nr 1, załączniku nr 2 i załączniku nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego o cenę, odpowiednio dla części 1, 2 i 3.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.
4. Kryteria oceny ofert, znaczenie tych kryteriów i sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia: 100%.
Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
Cmin
C= ————x 100
Cb
gdzie:
C – liczba punktów za cenę podaną w ofercie;
Cmin – najniższa z cen w podanych ofertach;
Cb – cena podana w badanej ofercie.
Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %, przy czym 1pkt = 1%. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Maksymalna liczba jaką może otrzymać oferta to 100 pkt.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najwyższą punktacją, która spełnia wszystkie warunki określone w zapytaniu ofertowym o cenę w tym zawiera wymagane dokumenty.
Zamawiający wybierze Wykonawcę, który nie podlega wykluczeniu i złoży ofertę najkorzystniejszą niepodlegającą odrzuceniu.
5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
a) wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.2023 poz. 1497 ze zm.). Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie załącznika nr 5 do zapytania ofertowego cenę;
Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów.
6. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego:
a) Wykonawcę, który nie spełnia warunków wskazanych w zapytaniu ofertowym o cenę;
b) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE)
NR 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku
z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE. L NR 134 str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) NR 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE. L NR 78 str. 6, z późn. zm.) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.2023 poz. 1497 ze zm.).
c) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) NR 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi
i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE. L NR 134 str. 1, z późn. zm.)
i rozporządzeniu Rady (UE) NR 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE. L NR 78 str. 6,
z późn. zm.) albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia
24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.2023 poz. 1497 ze zm.).
d) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu Rady (WE) NR 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE. L NR 134 str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) NR 269/2014
e) z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE. L NR 78 str. 6, z późn. zm.) albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2023 poz. 1497 ze zm.).
f) wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. VI, ppkt 2, 3, 4 powyżej;
g) przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty
w niniejszym postępowaniu;
h) w przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt. VI, ppkt 2, 3, 4 powyżej Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy;
i) osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt. VI, ppkt 2, 3 i 4 powyżej, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej na zasadach określonych w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.2023 poz. 1497 ze zm.).
7. Termin składania ofert upływa z dniem 05.12.2023 r. godz. 13:00.
8. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie, jednak nie później niż w dniu następnym po terminie składania ofert.
9. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
10. Miejsce i sposób złożenia oferty.
a) Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego o cenę. Oferta oraz pozostałe załączniki muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Ofertę należy złożyć za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@wfos.szczecin.pl lub w formie papierowej na adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, Solskiego 3, 71-323 Szczecin. W przypadku składania oferty osobiście, należy ją złożyć w siedzibie zamawiającego: ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin w kancelarii pok. nr 1 w dni robocze z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 8:00-15:00. W tytule wiadomości e-mail, a w przypadku składania oferty w formie papierowej, na kopercie należy umieścić napis: Oferta na zadanie pn. „Sprzątanie obiektów WFOŚiGW w Szczecinie”. W przypadku składania oferty za pomocą poczty elektronicznej, należy ją przesłać w zaszyfrowanej wiadomości e-mail. Hasło do odczytu oferty należy przesłać w osobnej wiadomości e-mail. Przykładowa instrukcja szyfrowania wiadomości elektronicznej stanowi załącznik nr 9 do zapytania ofertowego o cenę. W przypadku zastosowania innego sposobu szyfrowania, Wykonawca zobowiązany jest do przesłania w osobnej wiadomości e-mail instrukcji do odszyfrowania złożonej oferty. Wybrana przez Wykonawcę forma szyfrowania nie może generować poniesienia kosztów po stronie Zamawiającego w celu odszyfrowania treści oferty.
b) W przypadku składania oferty za pomocą poczty elektronicznej ofertę oraz załączniki należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym – zaawansowanym podpisem elektronicznym w rozumieniu Ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z 2022 r., poz. 671 ze zm.), weryfikowanym za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.
11. Wymagane dokumenty składane wraz z ofertą:
a) pełnomocnictwo – w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy osoba podpisująca ofertę nie jest osobą wskazaną w KRS/CEDIG jako osoba uprawniona do składania oświadczeń woli
w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub w formie notarialnie uwierzytelnionego odpisu pełnomocnictwa, istnieje możliwość złożenia kopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną w przypadku składania oferty i załączników w formie papierowej. W przypadku składania oferty wraz załącznikami drogą elektroniczną załączony dokument musi zostać podpisany, przez osobę upoważnioną, elektronicznie w sposób opisany w pkt. X ppkt 2.
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Dokument jest potwierdzeniem, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Dokument powinien zostać złożony w formie wydruku podpisanego przez osobę upoważnioną lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną w przypadku składania oferty i załączników w formie papierowej lub podpisany elektronicznie, w sposób opisany w pkt. X ppkt 2., przez osobę upoważnioną w przypadku składania oferty wraz z załącznikami w formie elektronicznej (jeśli dotyczy).
c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 5 do zapytania ofertowego o cenę).
12. Zasady uzupełniania ofert, poprawiania omyłek w ofertach oraz odrzucenia ofert:
a) W sytuacji nie przedłożenia wymaganych dokumentów lub przedłożenia dokumentów wadliwych/zawierających błędy, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o ich uzupełnienie w określonym terminie. Jeżeli Wykonawca nie uzupełni prawidłowo dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jego oferta nie będzie podlegała ocenie (zostanie odrzucona).
b) Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień co do treści oferty lub dokumentów, o których mowa w pkt. XI.
c) Zamawiający poprawia w ofercie:
* oczywiste omyłki pisarskie;
* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
* inne omyłki polegające na niezgodności oferty z przedmiotem zamówienia niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
d) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
* jej treść nie odpowiada opisanemu w zapytaniu ofertowym przedmiotowi zamówienia;
* wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się
a poprawienie omyłki, o której mowa w ppkt. 3 powyżej;
* oferta jest niekompletna – w przypadku braku wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub istotnych informacji, które miały zawierać wymagane dokumenty,
w szczególności, w przypadku składania oferty drogą elektroniczną – brak podpisu elektronicznego, o którym mowa w pkt. X ppkt 2.;
* wykonawca podlega wykluczeniu na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
e) Zamawiający będzie przesyłał wezwania, zawiadomienia dotyczące niniejszego postępowania za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w formularzu oferty.
13. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
14. Informacje dotyczące ofert wariantowych lub częściowych. Oferta wspólna.
a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
b) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części:
* Część 1 – Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości wszystkich pomieszczeń Biura Koszalin przy ulicy Zwycięstwa 111, 75-601 Koszalin;
* Część 2 – Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości wszystkich pomieszczeń Punktu Obsługi Osób Fizycznych w Szczecinku, przy pl. Wolności 8, 78-400 Szczecinek;
* Część 3 – Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości wszystkich pomieszczeń obiektu stanowiącego siedzibę Zespołu ds. Obsługi Osób Fizycznych przy ul. Jagiellońskiej 32/u5, 70-382 Szczecin.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
d) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 3 należy dołączyć do oferty.
e) Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.
15. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty albo o unieważnieniu postępowania. Zawarcie umowy.
a) Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający opublikuje w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego w zakładce prowadzonego postępowania oraz prześle drogą elektroniczną do oferentów którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu.
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapytania ofertowego o cenę najpóźniej na 2 dni przed terminem składania ofert. Każdą zmianę Zamawiający zobowiązany jest opublikować w Biuletynie Informacji Publicznej.
c) Zamawiający może odwołać postępowanie o udzielenie zamówienia na każdym etapie bez podania przyczyn, a Wykonawcy w takim przypadku nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia.
d) Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zobowiązany będzie podpisać umowę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w siedzibie WFOŚiGW w Szczecinie.
W przypadku przesłania umowy przez Zamawiającego drogą pocztową lub za pomocą poczty elektronicznej Wykonawca zobowiązuje się do odesłania podpisanego przez osobę upoważnioną egzemplarza umowy na adres Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od daty jej otrzymania. W przypadku przesyłania umowy za pomocą poczty elektronicznej umowę należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym tj. zaawansowanym podpisem elektronicznym w rozumieniu Ustawy z dnia
6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z 2022 r., poz. 671 ze zm.), weryfikowanym za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.
16. Sposób porozumiewania się Wykonawcy z Zamawiającym:
a) Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia. Zamawiający przy niniejszym postępowaniu wymaga zachowania pisemności.
b) Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
- Jowita Olesińska – Specjalista ds. Organizacyjnych, tel. 91-48-55-146 , adres e-mail: olesinska@wfos.szkczecin.pl w zakresie procedury;
- Mariusz Nastarowski – Specjalista ds. Organizacyjnych tel. 94-34-67-218, adres e-mail: nastarowski@wfos.szczecin.pl. oraz Konrad Kupiński – Specjalista ds. Organizacyjnych tel. 91-48-55-120 , adres e-mail: konrad.kupinski@wfos.szczecin.pl. w zakresie przedmiotu zamówienia.
c) Zamawiający udzieli na piśmie wyjaśnień – niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego o cenę należy: wysłać na adres poczty elektronicznej: sekretariat@wfos.szczecin.pl, lub wysłać w formie papierowej na adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin lub dostarczyć osobiście do siedziby zamawiającego: Solskiego 3, 71-323 Szczecin, kancelaria pok. nr 1 w dni robocze z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 8:00 -15:00.
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieści w BIP na stronie prowadzonego postępowania bez ujawniania źródła zapytania.
d) Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści opisu przedmiotu zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. 3 powyżej lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
17. Pozostałe informacje dotyczące niniejszego zapytania ofertowego o cenę:
a) Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania w tajemnicy wszelkich danych o Zamawiającym oraz innych informacji jakie uzyska w związku z realizacją przedmiotu zamówienia bez względu na sposób i formę ich utrwalenia oraz pozyskania.
b) Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego o cenę prowadzone jest zgodnie z Zarządzeniem nr 16/2022 Prezesa Zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie z dnia 26.08.2022 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł – wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Zarządzeniem nr 21/2023 Prezesa Zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie z dnia 05.09.2023 roku w sprawie zmiany Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130 000 zł netto – wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z 24.05.2016) zwany dalej RODO, Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie informuje, że:
- Administratorem danych osobowych jest Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie z siedzibą w Szczecinie, ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin.
- Istnieje możliwość kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail: iod@wfos.szczecin.pl.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza 130 000,00 zł.
- Dane osobowe mogą zostać przekazane (w niezbędnym zakresie do realizacji celu wskazanego w pkt. 3) podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz Administratora, tj. usługi: IT, pocztowe. Ponadto, dane mogą zostać udostępnione innym podmiotom uprawnionym do dostępu do danych osobowych na podstawie właściwych przepisów prawa polskiego.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
- Zebrane dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również
w formie profilowania. - Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu wymienionego w pkt 3, aż do momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa, w tym zgodnie z obowiązującym w WFOŚiGW w Szczecinie jednolitym rzeczowym wykazem akt. W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza 130 000,00 zł, dane będą przetwarzane do momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych.
- Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych i prawo do przenoszenia danych.
- Osoby, których dane są przetwarzane mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych przez WFOŚiGW w Szczecinie. Organem właściwym dla ww. skargi jest: Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie danych osobowych w związku z udziałem w procedurze, o której mowa w pkt. 3 jest dobrowolne, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.
- Załączniki do zapytania ofertowego:
zał. nr 1 – szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Koszalin – część 1 zam.
zał. nr 2 – szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Szczecinek – część 2 zam.
zał. nr 3 – szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Jagiellońska (Szczecin) – 3 część zam.
zał. nr 4 – Wzór Formularza Ofertowego
zał. nr 5 – Projekt umowy
zał. nr 6 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
zał. nr 7 – Przykładowa Instrukcja szyfrowania wiadomości e-mail
zał. do umowy – oświadczenie o krajowym rejestrze karnym
zał. do umowy – wykaz osób świadczących usługę utrzymania czystości w obiekcie
Zapytanie ofertowe o cenę (.pdf)