Samodzielne Stanowisko ds. Obsługi Zarządu, Rady Nadzorczej i Kadr (1 etat)
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
ogłasza nabór na stanowisko:
Samodzielne Stanowisko ds. Obsługi Zarządu, Rady Nadzorczej i Kadr
(1 etat)
miejsce pracy: Biuro Szczecin
numer sprawy BS/6/2024
Nabór kandydatów do zatrudnienia na wolne stanowiska pracy w Biurze Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej odbywa się zgodnie z art. 400 m ustawy
z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska – Dz.U. z 2024 r. poz. 54 t.j. oraz zgodnie z Zarządzeniem Prezesa Zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie nr 6/2018 z dnia 25.05.2018 r. z późn. zm. w sprawie wprowadzenia procedury naboru na wolne stanowiska pracy w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
- Podstawowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przygotowywanie wszelkich projektów umów o pracę i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem oraz zmianami w warunkach pracy i płacy,
- przygotowywanie wszelkich projektów umów szkoleniowych i innych dokumentów związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników,
- sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa,
- ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop),
- prowadzenie ewidencji czasu pracy,
- przyjmowanie wniosków dotyczących wypłaty należnych, wynikających z przepisów prawa świadczeń pracowniczych,
- opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych funduszu oraz udział w rekrutowaniu i selekcjonowaniu kandydatów do pracy,
- aktualizowanie informacji publicznych w Biuletynie Informacji Publicznej dotyczących naborów kandydatów na wolne stanowiska w biurach Funduszu,
- prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności, a także kierowanie pracowników na badania lekarskie,
- prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i ppoż. pracownika oraz kontrola ich aktualności,
- współpraca z ZFK/prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
- sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa do Urzędu Statystycznego,
- przygotowywanie informacji oraz udzielanie wyjaśnień na potrzeby instytucji kontrolnych i audytowych w zakresie powierzonych zadań,
- przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami.
- Koordynowanie i kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna Zarządu i Rady Nadzorczej.
- Obsługa posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, w tym sporządzanie protokołów, przygotowanie materiałów związanych z posiedzeniami organów.
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe;
- doświadczenie minimum 3 lat na stanowisku w obszarze kadr;
- biegła znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, ustawy o ochronie danych osobowych, zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie;
- znajomość przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska oraz działalności organów Funduszu;
- znajomość zasad prowadzenia dokumentacji kadrowej;
- znajomość zasad ewidencjonowania czasu pracy;
- obsługa oprogramowania kadrowo-płacowego;
- biegła znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.
- Wymagania dodatkowe:
- Uprawnienie do prowadzenia pojazdów kat. B;
- Dyspozycyjność; Komunikatywność.
- Wymagane dokumenty
Dokumenty niezbędne:
- CV i list motywacyjny.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów kwalifikacyjnych (dyplom, świadectwa pracy, zaświadczenia, inne dokumenty).
- Podpisana przez kandydata „Zgoda na przetwarzanie danych osobowych” – Wzór „Zgody na przetwarzanie danych osobowych” znajduje się na stronie internetowej https://wfos.szczecin.pl/bip/ w zakładce Nabór na stanowiska /Wzory dokumentów.
Dokumenty dodatkowe:
Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
- Inne informacje:
W przypadku złożenia nieprawdziwych oświadczeń oraz niekompletnych bądź wadliwych dokumentów osoba ubiegająca się o zatrudnienie zostanie wykluczona z dalszego postępowania rekrutacyjnego.
Dokumenty z dopiskiem: Rekrutacja na stanowisko: Samodzielne Stanowisko ds. Obsługi Zarządu, Rady Nadzorczej i Kadr (1 etat ) z oznaczeniem Nr sprawy: BS/6/2024 należy składać w zamkniętych kopertach, w biurze Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie ul. Solskiego 3, w pokoju nr 1, bądź przesłać pocztą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.05.2024r. do godz. 15:00.
Dokumenty i ich kopie składane przez kandydatów w języku obcym muszą posiadać załącznik w postaci ich tłumaczenia na język polski przez tłumacza przysięgłego.
O zachowaniu terminu wpływu dokumentów decyduje data wpływu do kancelarii potwierdzona stemplem WFOŚiGW w Szczecinie.
Aplikacje złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane.