Samodzielne Stanowisko ds. Obsługi Zarządu, Rady Nadzorczej i Kadr (1 etat)

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie

ogłasza nabór na stanowisko:

 

Samodzielne Stanowisko ds. Obsługi Zarządu, Rady Nadzorczej i Kadr

 (1 etat)

miejsce pracy: Biuro Szczecin

numer sprawy BS/6/2024

 

Nabór kandydatów do zatrudnienia na wolne stanowiska pracy w Biurze Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej odbywa się zgodnie z art. 400 m ustawy
z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska – Dz.U. z 2024 r. poz. 54 t.j. oraz zgodnie z Zarządzeniem Prezesa Zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie nr 6/2018 z dnia 25.05.2018 r. z późn. zm. w sprawie
wprowadzenia procedury naboru na wolne stanowiska pracy w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.

  1. Podstawowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  • kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • przygotowywanie wszelkich projektów umów o pracę i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem oraz zmianami w warunkach pracy i płacy,
  • przygotowywanie wszelkich projektów umów szkoleniowych i innych dokumentów związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników,
  • sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa,
  • ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop),
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy,
  • przyjmowanie wniosków dotyczących wypłaty należnych, wynikających z przepisów prawa świadczeń pracowniczych,
  • opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych funduszu oraz udział w rekrutowaniu i selekcjonowaniu kandydatów do pracy,
  • aktualizowanie informacji publicznych w Biuletynie Informacji Publicznej dotyczących naborów kandydatów na wolne stanowiska w biurach Funduszu,
  • prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności, a także kierowanie pracowników na badania lekarskie,
  • prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i ppoż. pracownika oraz kontrola ich aktualności,
  • współpraca z ZFK/prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
  • sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa do Urzędu Statystycznego,
  • przygotowywanie informacji oraz udzielanie wyjaśnień na potrzeby instytucji kontrolnych i audytowych w zakresie powierzonych zadań,
  • przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami.
  • Koordynowanie i kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna Zarządu i Rady Nadzorczej.
  • Obsługa posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, w tym sporządzanie protokołów, przygotowanie materiałów związanych z posiedzeniami organów.
  1. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe;
  • doświadczenie minimum 3 lat na stanowisku w obszarze kadr;
  • biegła znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, ustawy o ochronie danych osobowych, zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie;
  • znajomość przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska oraz działalności organów Funduszu;
  • znajomość zasad prowadzenia dokumentacji kadrowej;
  • znajomość zasad ewidencjonowania czasu pracy;
  • obsługa oprogramowania kadrowo-płacowego;
  • biegła znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.
  1. Wymagania dodatkowe:
  • Uprawnienie do prowadzenia pojazdów kat. B;
  • Dyspozycyjność; Komunikatywność.
  1. Wymagane dokumenty

Dokumenty niezbędne:

  • CV i list motywacyjny.
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów kwalifikacyjnych (dyplom, świadectwa pracy, zaświadczenia, inne dokumenty).
  1. Podpisana przez kandydata „Zgoda na przetwarzanie danych osobowych” – Wzór „Zgody na przetwarzanie danych osobowych” znajduje się na stronie internetowej https://wfos.szczecin.pl/bip/ w zakładce Nabór na stanowiska /Wzory dokumentów.

 

Dokumenty dodatkowe:

Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

  1. Inne informacje:

W przypadku złożenia nieprawdziwych oświadczeń oraz niekompletnych bądź wadliwych dokumentów osoba ubiegająca się o zatrudnienie zostanie wykluczona z dalszego postępowania rekrutacyjnego.

Dokumenty z dopiskiem: Rekrutacja na stanowisko: Samodzielne Stanowisko ds. Obsługi Zarządu, Rady Nadzorczej i Kadr (1 etat ) z oznaczeniem Nr sprawy: BS/6/2024 należy składać w zamkniętych kopertach, w biurze Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie ul. Solskiego 3, w pokoju nr 1, bądź przesłać pocztą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.05.2024r. do godz. 15:00.

Dokumenty i ich kopie składane przez kandydatów w języku obcym muszą posiadać załącznik w postaci ich tłumaczenia na język polski przez tłumacza przysięgłego.

O zachowaniu terminu wpływu dokumentów decyduje data wpływu do kancelarii potwierdzona stemplem WFOŚiGW w Szczecinie.

Aplikacje złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane.

 

Ogłoszenie o naborze.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne

Informacja o wyniku naboru.

Krystian Dutkiewicz

Opublikowano: 2024-04-30

Zmodyfikowano: 2024-05-28