Specjalista ds. Obsługi Sekretariatu (1 etat) Biuro Szczecin
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
ogłasza nabór na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Sekretariatu
(1 etat)
miejsce pracy: Biuro Szczecin
numer sprawy BS/10/2024
Nabór kandydatów do zatrudnienia na wolne stanowiska pracy w Biurze Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej odbywa się zgodnie z art. 400 m ustawy
z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska – Dz.U. z 2024 r. poz. 54 t.j. oraz zgodnie z Zarządzeniem Prezesa Zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie nr 6/2018 z dnia 25.05.2018 r. z późn. zm. w sprawie wprowadzenia procedury naboru na wolne stanowiska pracy w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
- Podstawowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie sekretariatu, obsługa kancelaryjno-biurowa oraz obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- obsługa spotkań Zarządu,
- obsługa centrali telefonicznej, poczty elektronicznej Biura Szczecin oraz innych urządzeń biurowych,
- prowadzenie wewnętrznych rejestrów,
- redagowanie korespondencji,
- obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie współpracy z kierownikami komórek organizacyjnych Funduszu,
- udzielanie informacji klientom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych zespołów,
- archiwizowanie dokumentów w terminach przewidzianych odpowiednimi przepisami.
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 3-letni staż pracy,
- znajomość przepisów w zakresie działalności organów wojewódzkich funduszy ochrony środowiska i gospodarki wodnej,
- znajomość ustawy Prawo Ochrony Środowiska,
- biegła znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.
- Wymagania dodatkowe:
- organizowanie pracy na powierzonym stanowisku w sposób zapewniający właściwe wykonywanie zadań,
- umiejętność pracy w zespole, oraz nawiązywania kontaktów,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- mile widziany Kurs archiwisty,
- mile widziana znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
- Wymagane dokumenty:
Dokumenty niezbędne:
- CV i list motywacyjny.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów kwalifikacyjnych (dyplom, świadectwa pracy, zaświadczenia, inne dokumenty).
- Podpisana przez kandydata „Zgoda na przetwarzanie danych osobowych” – Wzór „Zgody na przetwarzanie danych osobowych” znajduje się na stronie internetowej https://wfos.szczecin.pl/bip/ w zakładce Nabór na stanowiska /Wzory dokumentów.
Dokumenty dodatkowe:
Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
- Inne informacje:
W przypadku złożenia nieprawdziwych oświadczeń oraz niekompletnych bądź wadliwych dokumentów osoba ubiegająca się o zatrudnienie zostanie wykluczona z dalszego postępowania rekrutacyjnego.
Dokumenty z dopiskiem: Rekrutacja na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Sekretariatu (1 etat) z oznaczeniem Nr sprawy: BS/10/2024 należy składać w zamkniętych kopertach, w biurze Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie ul. Solskiego 3, w pokoju nr 1, bądź przesłać pocztą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.05.2024r. do godz. 15:00.
Dokumenty i ich kopie składane przez kandydatów w języku obcym muszą posiadać załącznik w postaci ich tłumaczenia na język polski przez tłumacza przysięgłego.
O zachowaniu terminu wpływu dokumentów decyduje data wpływu do kancelarii potwierdzona stemplem WFOŚiGW w Szczecinie.
Aplikacje złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane.