Druk oraz dostawa materiałów informacyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
BS/ZPiK/KCZ/203/017/24
ZAPYTANIE OFERTOWE O CENĘ
WFOŚiGW w Szczecinie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu dotyczącym udzielenia zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza 130 000 zł netto i nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych, na zadanie pn.:
Druk oraz dostawa materiałów informacyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
Dostawa/usługa/robota budowlana[1]
Zamawiający: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin, NIP: 851-00-10-504, REGON: 320785039. Telefon: 914855100, fax: 914855101, godziny pracy: pon.-pt. od 8.00 do 15.00.
- Opis przedmiotu zamówienia: Druk oraz dostawa materiałów informacyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego o cenę.
- Termin realizacji zamówienia: do 13.12.2024 r.
- Kryteria oceny ofert, znaczenie tych kryteriów i sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena brutto za wykonanie całości zamówienia: 100%.
Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
Cmin
C= ————x 100
Cb
gdzie:
C – liczba punktów za cenę podaną w ofercie;
Cmin – najniższa z cen w podanych ofertach;
Cb – cena podana w badanej ofercie.
Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %, przy czym 1pkt = 1%. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Maksymalna liczba, jaką może otrzymać oferta to 100 pkt.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najwyższą punktacją, która spełnia wszystkie warunki określone w zapytaniu ofertowym o cenę, w tym zawiera wymagane dokumenty.
Zamawiający wybierze Wykonawcę, który nie podlega wykluczeniu i złoży niepodlegającą odrzuceniu ofertę najkorzystniejszą w oparciu o kryterium cena.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
- Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507). Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie załącznika nr 4 do zapytania ofertowego cenę;
Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów.
- Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego:
- Wykonawcę, który nie spełnia warunków wskazanych w zapytaniu ofertowym o cenę;
- Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) NR 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE. L NR 134 str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) NR 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE. L NR 78 str. 6, z późn. zm.) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507).
- Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) NR 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE. L NR 134 str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) NR 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE. L NR 78 str. 6, z późn. zm.) albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507).
- Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) NR 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE. L NR 134 str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) NR 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE. L NR 78 str. 6, z późn. zm.) albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507).
- wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. VI, ppkt 2, 3, 4 powyżej;
- przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty w niniejszym postępowaniu;
- w przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt. VI, ppkt 2, 3, 4 powyżej Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy;
- osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt. VI, ppkt 2, 3 i 4 powyżej, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej na zasadach określonych w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507).
- Termin składania ofert upływa z dniem 24.10.2024 r. o godz. 10:00.
- Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie, jednak nie później niż w dniu następnym po terminie składania ofert.
- Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Miejsce i sposób złożenia oferty:
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Oferta oraz pozostałe załączniki muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Oferty należy składać za pomocą poczty elektronicznej na adres promocja@wfos.szczecin.pl lub w formie papierowej na adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin. W przypadku składania oferty osobiście, należy ją złożyć w siedzibie Zamawiającego w kancelarii pok. nr 1 w dni robocze z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 8:00 -15:00. W tytule wiadomości e-mail, a w przypadku składania oferty w formie papierowej, na kopercie należy umieścić napis: Oferta na zadanie pn. „Druk oraz dostawa materiałów informacyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie”. W przypadku składania oferty za pomocą poczty elektronicznej, należy ją przesłać w zaszyfrowanej wiadomości e-mail. Hasło do odczytu oferty należy przesłać w osobnej wiadomości e-mail. Przykładowa instrukcja szyfrowania wiadomości elektronicznej została opublikowana jako załącznik nr 5 do zapytania ofertowego o cenę. W przypadku zastosowania innego sposobu szyfrowania, Wykonawca zobowiązany jest do przesłania w osobnej wiadomości e-mail instrukcji do odszyfrowania złożonej oferty. Wybrana przez Wykonawcę forma szyfrowania nie może generować poniesienia kosztów po stronie Zamawiającego w celu odszyfrowania treści oferty.
- W przypadku składania oferty za pomocą poczty elektronicznej ofertę oraz załączniki należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym – tj. zaawansowanym podpisem elektronicznym w rozumieniu Ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z 2022 r., poz. 671 z późn. zm.), weryfikowanym za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.
- Wymagane dokumenty składane wraz z ofertą:
- Dokument potwierdzający umocowanie do złożenia i podpisania oferty. Załączony dokument musi zostać podpisany elektronicznie przez osobę upoważnioną w sposób opisany w pkt. X ppkt 2.;
- Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57 ze zm.), o ile Wykonawca wskazał w formularzu ofertowym, dane umożliwiające dostęp do tych danych.
- Wzór formularza ofertowego (zał. nr 2) wypełniony w zakresie ceny całkowitej netto, kwot VAT oraz ceny całkowitej brutto.
- Kalkulacja cenowa (zał. nr 3) wypełniona w zakresie cen jednostkowych netto, cen całkowitych netto, kwot VAT oraz cen całkowitych brutto.
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (zał. nr 4).
- Zasady uzupełniania ofert, poprawiania omyłek w ofertach oraz odrzucenia ofert:
- W sytuacji nieprzedłożenia wymaganych dokumentów lub przedłożenia dokumentów wadliwych/zawierających błędy, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o ich uzupełnienie w określonym terminie. Jeżeli Wykonawca nie uzupełni prawidłowo dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jego oferta nie będzie podlegała ocenie (zostanie odrzucona).
- Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień co do treści oferty lub dokumentów, o których mowa w pkt. XI.
- Zamawiający poprawia w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z przedmiotem zamówienia niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
- jej treść nie odpowiada opisanemu w zapytaniu ofertowym przedmiotowi zamówienia;
- wykonawca w terminie 2 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt. XII ppkt 3;
- oferta jest niekompletna – w przypadku braku wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub istotnych informacji, które miały zawierać wymagane dokumenty, w szczególności, w przypadku składania oferty drogą elektroniczną – brak podpisu elektronicznego, o którym mowa w pkt. X ppkt 2;
- wykonawca podlega wykluczeniu na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Informacje dotyczące ofert wariantowych lub częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
- Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania. Zawarcie umowy.
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający opublikuje w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego w zakładce prowadzonego postępowania oraz prześle drogą elektroniczną do oferentów, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapytania ofertowego o cenę najpóźniej na 2 dni przed terminem składania ofert. Każdą zmianę Zamawiający zobowiązany jest opublikować w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakładce prowadzonego postępowania oraz przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail, na który zostało przesłane niniejsze zaproszenie do składania ofert (jeśli dotyczy).
- Zamawiający może odwołać postępowanie o udzielenie zamówienia na każdym etapie bez podania przyczyn, a Wykonawcy w takim przypadku nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia.
- Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zobowiązany będzie podpisać umowę
w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w siedzibie WFOŚiGW w Szczecinie. W przypadku przesłania umowy przez Zamawiającego drogą pocztową lub za pomocą poczty elektronicznej, Wykonawca zobowiązuje się do odesłania podpisanego przez osobę upoważnioną egzemplarza umowy na adres Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od daty jej otrzymania. W przypadku przesyłania umowy za pomocą poczty elektronicznej umowę należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym tj. zaawansowanym podpisem elektronicznym w rozumieniu Ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z 2022 r., poz. 671 ze zm.), weryfikowanym za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.
- Sposób porozumiewania się Wykonawcy z Zamawiającym:
- Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia.
- Pozostałe informacje dotyczące niniejszego zapytania ofertowego o cenę:
- Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania w tajemnicy wszelkich danych o Zamawiającym oraz innych informacji jakie uzyska w związku z realizacją przedmiotu zamówienia bez względu na sposób i formę ich utrwalenia oraz pozyskania.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego o cenę jest prowadzone zgodnie z Zarządzeniem nr 36/2024 Prezesa Zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie z dnia 27.08.2024 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130 000 zł netto – wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Załączniki do zapytania ofertowego:
- Zał. nr 1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia;
- Zał. nr 2 Wzór Formularza Ofertowego;
- Zał. nr 3 Kalkulacja cenowa;
- Zał. nr 4 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
- Zał. nr 5 Przykładowa Instrukcja szyfrowania wiadomości e-mail;
- Zał. nr 6 Projekt umowy.
Ogłoszenie o wyborze wykonawcy.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z 24.05.2016) zwany dalej RODO, Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie informuje, że:
- Administratorem danych osobowych jest Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie z siedzibą w Szczecinie, ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin.
- Istnieje możliwość kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail: iod@wfos.szczecin.pl.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza 130 000,00 zł.
- Dane osobowe mogą zostać przekazane (w niezbędnym zakresie do realizacji celu wskazanego w pkt. 3) podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz Administratora, tj. usługi: IT, pocztowe. Ponadto, dane mogą zostać udostępnione innym podmiotom uprawnionym do dostępu do danych osobowych na podstawie właściwych przepisów prawa polskiego.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
- Zebrane dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu wymienionego w pkt 3, aż do momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa, w tym zgodnie z obowiązującym w WFOŚiGW w Szczecinie jednolitym rzeczowym wykazem akt. W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza 130 000,00 zł, dane będą przetwarzane do momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych.
- Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych i prawo do przenoszenia danych.
- Osoby, których dane są przetwarzane mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych przez WFOŚiGW w Szczecinie. Organem właściwym dla ww. skargi jest: Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych w związku z udziałem w procedurze, o której mowa w pkt. 3 jest dobrowolne, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.