Druk oraz dostawa materiałów informacyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie

BS/ZPiK/KCZ/203/017/24

 

 ZAPYTANIE OFERTOWE O CENĘ

WFOŚiGW w Szczecinie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu dotyczącym udzielenia zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza 130 000 zł netto i nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych, na zadanie pn.:

 

Druk oraz dostawa materiałów informacyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie

 

Dostawa/usługa/robota budowlana[1]

 

Zamawiający: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin, NIP: 851-00-10-504, REGON: 320785039. Telefon: 914855100, fax: 914855101, godziny pracy: pon.-pt. od 8.00 do 15.00.

 

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia: Druk oraz dostawa materiałów informacyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego o cenę.
  • Termin realizacji zamówienia: do 13.12.2024 r.
  1. Kryteria oceny ofert, znaczenie tych kryteriów i sposób oceny ofert:

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena brutto za wykonanie całości zamówienia: 100%.

Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:

          Cmin

C= ————x 100

           Cb

gdzie:

C – liczba punktów za cenę podaną w ofercie;

Cmin – najniższa z cen w podanych ofertach;

Cb – cena podana w badanej ofercie.

Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %, przy czym 1pkt = 1%. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Maksymalna liczba, jaką może otrzymać oferta to 100 pkt.

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najwyższą punktacją, która spełnia wszystkie warunki określone w zapytaniu ofertowym o cenę, w tym zawiera wymagane dokumenty.

Zamawiający wybierze Wykonawcę, który nie podlega wykluczeniu i złoży niepodlegającą odrzuceniu ofertę najkorzystniejszą w oparciu o kryterium cena.

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
  2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507). Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie załącznika nr 4 do zapytania ofertowego cenę;

Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów.

  1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego:
  2. Wykonawcę, który nie spełnia warunków wskazanych w zapytaniu ofertowym o cenę;
  3. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) NR 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE. L NR 134 str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) NR 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE. L NR 78 str. 6, z późn. zm.) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507).
  4. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) NR 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE. L NR 134 str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) NR 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE. L NR 78 str. 6, z późn. zm.) albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507).
  5. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) NR 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE. L NR 134 str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) NR 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE. L NR 78 str. 6, z późn. zm.) albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507).
  6. wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. VI, ppkt 2, 3, 4 powyżej;
  7. przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty w niniejszym postępowaniu;
  8. w przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt. VI, ppkt 2, 3, 4 powyżej Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy;
  9. osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt. VI, ppkt 2, 3 i 4 powyżej, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej na zasadach określonych w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507).
  • Termin składania ofert upływa z dniem 24.10.2024 r. o godz. 10:00.
  • Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie, jednak nie później niż w dniu następnym po terminie składania ofert.
  1. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
  2. Miejsce i sposób złożenia oferty:
  3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Oferta oraz pozostałe załączniki muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Oferty należy składać za pomocą poczty elektronicznej na adres promocja@wfos.szczecin.pl lub w formie papierowej na adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin. W przypadku składania oferty osobiście, należy ją złożyć w siedzibie Zamawiającego w kancelarii pok. nr 1 w dni robocze z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 8:00 -15:00. W tytule wiadomości e-mail, a w przypadku składania oferty w formie papierowej, na kopercie należy umieścić napis: Oferta na zadanie pn. „Druk oraz dostawa materiałów informacyjnych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie”. W przypadku składania oferty za pomocą poczty elektronicznej, należy ją przesłać w zaszyfrowanej wiadomości e-mail. Hasło do odczytu oferty należy przesłać w osobnej wiadomości e-mail. Przykładowa instrukcja szyfrowania wiadomości elektronicznej została opublikowana jako załącznik nr 5 do zapytania ofertowego o cenę. W przypadku zastosowania innego sposobu szyfrowania, Wykonawca zobowiązany jest do przesłania w osobnej wiadomości e-mail instrukcji do odszyfrowania złożonej oferty. Wybrana przez Wykonawcę forma szyfrowania nie może generować poniesienia kosztów po stronie Zamawiającego w celu odszyfrowania treści oferty.
  4. W przypadku składania oferty za pomocą poczty elektronicznej ofertę oraz załączniki należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym – tj. zaawansowanym podpisem elektronicznym w rozumieniu Ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z 2022 r., poz. 671 z późn. zm.), weryfikowanym za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.
  5. Wymagane dokumenty składane wraz z ofertą:
  6. Dokument potwierdzający umocowanie do złożenia i podpisania oferty. Załączony dokument musi zostać podpisany elektronicznie przez osobę upoważnioną w sposób opisany w pkt. X ppkt 2.;
  7. Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57 ze zm.), o ile Wykonawca wskazał w formularzu ofertowym, dane umożliwiające dostęp do tych danych.
  8. Wzór formularza ofertowego (zał. nr 2) wypełniony w zakresie ceny całkowitej netto, kwot VAT oraz ceny całkowitej brutto.
  9. Kalkulacja cenowa (zał. nr 3) wypełniona w zakresie cen jednostkowych netto, cen całkowitych netto, kwot VAT oraz cen całkowitych brutto.
  10. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (zał. nr 4).
  • Zasady uzupełniania ofert, poprawiania omyłek w ofertach oraz odrzucenia ofert:
  1. W sytuacji nieprzedłożenia wymaganych dokumentów lub przedłożenia dokumentów wadliwych/zawierających błędy, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o ich uzupełnienie w określonym terminie. Jeżeli Wykonawca nie uzupełni prawidłowo dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jego oferta nie będzie podlegała ocenie (zostanie odrzucona).
  2. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień co do treści oferty lub dokumentów, o których mowa w pkt. XI.
  3. Zamawiający poprawia w ofercie:
  4. oczywiste omyłki pisarskie;
  5. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
  6. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z przedmiotem zamówienia niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;

– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

  1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
    1. jej treść nie odpowiada opisanemu w zapytaniu ofertowym przedmiotowi zamówienia;
    2. wykonawca w terminie 2 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt. XII ppkt 3;
    3. oferta jest niekompletna – w przypadku braku wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub istotnych informacji, które miały zawierać wymagane dokumenty, w szczególności, w przypadku składania oferty drogą elektroniczną – brak podpisu elektronicznego, o którym mowa w pkt. X ppkt 2;
    4. wykonawca podlega wykluczeniu na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
  • Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  • Informacje dotyczące ofert wariantowych lub częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.

  1. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania. Zawarcie umowy.
  2. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający opublikuje w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego w zakładce prowadzonego postępowania oraz prześle drogą elektroniczną do oferentów, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapytania ofertowego o cenę najpóźniej na 2 dni przed terminem składania ofert. Każdą zmianę Zamawiający zobowiązany jest opublikować w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakładce prowadzonego postępowania oraz przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail, na który zostało przesłane niniejsze zaproszenie do składania ofert (jeśli dotyczy).
  4. Zamawiający może odwołać postępowanie o udzielenie zamówienia na każdym etapie bez podania przyczyn, a Wykonawcy w takim przypadku nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia.
  5. Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zobowiązany będzie podpisać umowę
    w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w siedzibie WFOŚiGW w Szczecinie. W przypadku przesłania umowy przez Zamawiającego drogą pocztową lub za pomocą poczty elektronicznej, Wykonawca zobowiązuje się do odesłania podpisanego przez osobę upoważnioną egzemplarza umowy na adres Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od daty jej otrzymania. W przypadku przesyłania umowy za pomocą poczty elektronicznej umowę należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym tj. zaawansowanym podpisem elektronicznym w rozumieniu Ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z 2022 r., poz. 671 ze zm.), weryfikowanym za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.
  • Sposób porozumiewania się Wykonawcy z Zamawiającym:
  1. Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia.
  • Pozostałe informacje dotyczące niniejszego zapytania ofertowego o cenę:
  1. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania w tajemnicy wszelkich danych o Zamawiającym oraz innych informacji jakie uzyska w związku z realizacją przedmiotu zamówienia bez względu na sposób i formę ich utrwalenia oraz pozyskania.
  • Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego o cenę jest prowadzone zgodnie z Zarządzeniem nr 36/2024 Prezesa Zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie z dnia 27.08.2024 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130 000 zł netto – wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Załączniki do zapytania ofertowego:
  1. Zał. nr 1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia;
  2. Zał. nr 2 Wzór Formularza Ofertowego;
  3. Zał. nr 3 Kalkulacja cenowa;
  4. Zał. nr 4 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
  5. Zał. nr 5 Przykładowa Instrukcja szyfrowania wiadomości e-mail;
  6. Zał. nr 6 Projekt umowy.

 

Zapytanie ofertowe.

Ogłoszenie o wyborze wykonawcy.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z 24.05.2016) zwany dalej RODO, Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie informuje, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie z siedzibą w Szczecinie, ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin.
  2. Istnieje możliwość kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail: iod@wfos.szczecin.pl.
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza 130 000,00 zł.
  4. Dane osobowe mogą zostać przekazane (w niezbędnym zakresie do realizacji celu wskazanego w pkt. 3) podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz Administratora, tj. usługi: IT, pocztowe. Ponadto, dane mogą zostać udostępnione innym podmiotom uprawnionym do dostępu do danych osobowych na podstawie właściwych przepisów prawa polskiego.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
  6. Zebrane dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
  7. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu wymienionego w pkt 3, aż do momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa, w tym zgodnie z obowiązującym w WFOŚiGW w Szczecinie jednolitym rzeczowym wykazem akt. W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza 130 000,00 zł, dane będą przetwarzane do momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych.
  8. Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych i prawo do przenoszenia danych.
  9. Osoby, których dane są przetwarzane mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych przez WFOŚiGW w Szczecinie. Organem właściwym dla ww. skargi jest: Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Podanie danych osobowych w związku z udziałem w procedurze, o której mowa w pkt. 3 jest dobrowolne, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.

 

Krystian Dutkiewicz

Opublikowano: 2024-10-16

Zmodyfikowano: 2024-11-05