Zakup oraz dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
ZAPYTANIE OFERTOWE O CENĘ
WFOŚiGW w Szczecinie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu dotyczącym udzielenia zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza 130 000 zł i nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych, na zadanie pn.:
„Zakup oraz dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.”
Dostawa/usługa/robota budowlana
Zamawiający:
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie ul. Solskiego 3,
71-323 Szczecin, NIP 851-00-10-504, REGON 320785039. Telefon: 914855100,
e-mail: kancelaria@wfos.szczecin.pl, godziny pracy: poniedziałek – piątek od 8.00 do 15.00.
Adres strony prowadzonego postępowania: https//www.wfos.szczecin.pl, zakładka: BIP, zakładka: Zamówienia Publiczne, Ogłoszenia, nazwa zadania: „Zakup oraz dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.”
I. Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
2) Ze względu na miejsce dostawy, zamówienie zostało podzielone na dwie części, tj.:
Część nr 1 – Dostawa materiałów biurowych – Biuro Szczecin, ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin,
Część nr 2 – Dostawa materiałów biurowych – Biuro Koszalin, ul. Zwycięstwa 111, 75-601 Koszalin.
Wykonawca w niniejszym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę na jedną część lub dwie części zamówienia. Zamawiający nie stawia ograniczeń w tym zakresie. W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia, ceny należy podać w jednym formularzu ofertowym. Formularz oferty zawiera podział na część 1 i 2.
3) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia materiałów biurowych fabrycznie nowych, wolnych od wad, nie noszących śladów uszkodzeń zewnętrznych lub uprzedniego używania, wysokiej jakości,
o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 1 i załączniku nr 2 do formularza ofertowego, jak również dopuszczonych do stosowania na rynku polskim zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko, własnym środkiem transportu do lokalizacji Zamawiającego:
a) Biuro Szczecin przy ulicy Solskiego 3, 71-323 Szczecin,
b) Biuro Koszalin przy ulicy Zwycięstwa 111, 75-601 Koszalin,
zgodnie ze złożoną ofertą.
5) Zasady realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego o cenę).
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie rzeczowo ilościowe zostały zawarte w:
1) załączniku nr 1 do formularza ofertowego – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/kalkulacja cenowa”, który dotyczy dostawy do biura w Szczecinie;
2) załączniku nr 2 do formularza ofertowego – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/kalkulacja cenowa”, który dotyczy dostawy do biura w Koszalinie.
III. Termin realizacji zamówienia: do 21 roboczych od dnia zawarcia umowy.
IV. Kryteria oceny ofert, znaczenie tych kryteriów i sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami dla części 1 i 2 zamówienia: cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia: 100%.
Punktacja zostanie przyznana wg wzoru:
Cmin
C= ————x 100 x 100%
Cb
gdzie:
C – liczba punktów za cenę podaną w ofercie;
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert i nieodrzuconych;
Cb – cena podana w badanej ofercie.
Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %, przy czym 1pkt = 1%. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Maksymalna liczba jaką może otrzymać oferta to 100 pkt.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najwyższą punktacją, która spełnia wszystkie warunki określone w zapytaniu ofertowym o cenę w tym zawiera wymagane dokumenty.
Zamawiający wybierze Wykonawcę, który nie podlega wykluczeniu i złoży ofertę najkorzystniejszą dla części 1 lub 2 niepodlegającą odrzuceniu.
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. o zamówienie może ubiegać się wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na podstawie ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507). Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie załącznika nr 3 do zapytania ofertowego ocenę;
2. wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów.
VI. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego:
1) Wykonawcę, który nie spełnia warunków wskazanych w zapytaniu ofertowym o cenę;
2) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) NR 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE. L NR 134 str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) NR 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających
(Dz. Urz. UE. L NR 78 str. 6, z późn. zm.) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (Dz. U. 2024 poz. 507).
3) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) NR 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE. L NR 134 str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) NR 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE. L NR 78 str. 6,
z późn. zm.) albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (Dz. U. 2024 poz. 507).
4) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) NR 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE. L NR 134 str. 1, z późn. zm.)
i rozporządzeniu Rady (UE) NR 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE. L NR 78 str. 6, z późn. zm.) albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (Dz. U. 2024 poz. 507).
5) wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. VI, ppkt 2, 3, 4 powyżej;
6) przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty w niniejszym postępowaniu;
7) w przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt. VI, ppkt 2, 3, 4 powyżej Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy;
8) osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt. VI, ppkt 2, 3 i 4 powyżej, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej na zasadach określonych w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507).
VII. Termin składania ofert upływa z dniem 21.06.2024 r. godz. 10:00.
VIII. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie, jednak nie później niż w dniu następnym po terminie składania ofert.
IX. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
X. Miejsce i sposób złożenia oferty.
1. Ofertę wraz załącznikami należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego o cenę. Integralną częścią oferty jest wypełniona przez Wykonawcę kalkulacja cenowa (zał. nr 1 lub zał. nr 2 do formularza ofertowego) dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę. Oferta oraz pozostałe załączniki muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Ofertę należy złożyć za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: kancelaria@wfos.szczecin.pl lub w formie papierowej na adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin. W przypadku składania oferty osobiście, należy ją złożyć w siedzibie zamawiającego: ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin w kancelarii pok. nr 1, w dni robocze z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 8:00 -15:00.
W tytule wiadomości e-mail, a w przypadku składania oferty w formie papierowej, na kopercie należy umieścić napis: „Oferta materiały biurowe”. W przypadku składania oferty za pomocą poczty elektronicznej, należy ją przesłać w zaszyfrowanej wiadomości e-mail. Hasło do odczytu oferty należy przesłać w osobnej wiadomości e-mail. Przykładowa instrukcja szyfrowania wiadomości elektronicznej stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego o cenę. W przypadku zastosowania innego sposobu szyfrowania, Wykonawca zobowiązany jest do przesłania w osobnej wiadomości
e-mail instrukcji do odszyfrowania złożonej oferty. Wybrana przez Wykonawcę forma szyfrowania nie może generować poniesienia kosztów po stronie Zamawiającego w celu odszyfrowania treści oferty.
2. W przypadku składania oferty za pomocą poczty elektronicznej ofertę oraz załączniki należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym – tj. zaawansowanym podpisem elektronicznym w rozumieniu Ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z 2022 r., poz. 671 ze zm.), weryfikowanym za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.
XI. Wymagane dokumenty składane wraz z ofertą:
1. pełnomocnictwo – w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy osoba podpisująca ofertę nie jest osobą wskazaną w KRS/CEDIG jako osoba uprawniona do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub w formie notarialnie uwierzytelnionego odpisu pełnomocnictwa, istnieje możliwość złożenia kopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną w przypadku składania oferty
i załączników w formie papierowej. W przypadku składania oferty wraz załącznikami drogą elektroniczną załączony dokument musi zostać podpisany, przez osobę upoważnioną, elektronicznie w sposób opisany w pkt. X ppkt 2.
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Dokument jest potwierdzeniem, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Dokument powinien zostać złożony w formie wydruku podpisanego przez osobę upoważnioną lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną – przypadku składania oferty
i załączników w formie papierowej lub podpisany elektronicznie, w sposób opisany w pkt. X ppkt 2., przez osobę upoważnioną – w przypadku składania oferty wraz z załącznikami w formie elektronicznej.
3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego o cenę).
XII. Zasady uzupełniania ofert, poprawiania omyłek w ofertach oraz odrzucenia ofert:
1. W sytuacji nie przedłożenia wymaganych dokumentów lub przedłożenia dokumentów wadliwych/zawierających błędy, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o ich uzupełnienie w określonym terminie. Jeżeli Wykonawca nie uzupełni prawidłowo dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jego oferta nie będzie podlegała ocenie (zostanie odrzucona).
2. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień co do treści oferty lub dokumentów, o których mowa w pkt. XI.
3. Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie;
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z przedmiotem zamówienia niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada opisanemu w zapytaniu ofertowym przedmiotowi zamówienia;
b) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w ppkt. 3 powyżej;
c) oferta jest niekompletna – w przypadku braku wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub istotnych informacji, które miały zawierać wymagane dokumenty, w szczególności,
w przypadku składania oferty drogą elektroniczną – brak podpisu elektronicznego, o którym mowa w pkt. X ppkt 2.;
d) wykonawca podlega wykluczeniu na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5. Zamawiający będzie przesyłał wezwania, zawiadomienia dotyczące niniejszego postępowania za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w formularzu oferty.
XIII. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
XIV. Informacje dotyczące ofert wariantowych lub częściowych. Oferta wspólna.
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
4. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 3 należy dołączyć do oferty.
5. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika na adres poczty elektronicznej wskazanej w formularzu ofertowym.
XV. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty albo o unieważnieniu postępowania. Zawarcie umowy.
1. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający opublikuje w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego w zakładce prowadzonego postępowania oraz prześle drogą elektroniczną do oferentów, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapytania ofertowego o cenę najpóźniej na
2 dni przed terminem składania ofert. Każdą zmianę Zamawiający zobowiązany jest opublikować
w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakładce prowadzonego postępowania oraz przesłać drogą elektroniczną na dres e-mail, na który zostało przesłane niniejsze zaproszenie do składania ofert (jeśli dotyczy).
3. Zamawiający może odwołać postępowanie o udzielenie zamówienia na każdym etapie bez podania przyczyn, a Wykonawcy w takim przypadku nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia.
4. Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zobowiązany będzie podpisać umowę
w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w siedzibie WFOŚiGW w Szczecinie. W przypadku przesłania umowy przez Zamawiającego drogą pocztową lub za pomocą poczty elektronicznej, Wykonawca zobowiązuje się do odesłania podpisanego przez osobę upoważnioną egzemplarza umowy na adres Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od daty jej otrzymania. W przypadku przesyłania umowy za pomocą poczty elektronicznej umowę należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym tj. zaawansowanym podpisem elektronicznym w rozumieniu Ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z 2022 r., poz. 671 ze zm.), weryfikowanym za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.
XVI. Sposób porozumiewania się Wykonawcy z Zamawiającym:
1. Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia. Zamawiający przy niniejszym postępowaniu wymaga zachowania pisemności.
2. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
1) Beata Czerska – Specjalista ds. Organizacyjnych, tel. 91-48-55-146,
adres e-mail: beata.czerska@wfos.szczecin.pl, w zakresie procedury;
2) Konrad Kupiński – Specjalista ds. Organizacyjnych tel. 602 507 635,
adres e-mail: konrad.kupiński@wfos.szczecin.pl, w zakresie przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający udzieli na piśmie wyjaśnień – niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego o cenę należy: wysłać na adres poczty elektronicznej: kancelaria@wfos.szczecin.pl, lub wysłać w formie papierowej na adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin lub dostarczyć osobiście do siedziby zamawiającego: ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin, kancelaria
pok. nr 1 w dni robocze z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz. 8:00 -15:00.
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający prześle drogą elektroniczną wszystkim uczestnikom postępowania zaproszonym do składania ofert oraz zamieści w BIP na stronie prowadzonego postępowania bez ujawniania źródła zapytania.
4. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści opisu przedmiotu zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. 3 powyżej lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
XVII. Pozostałe informacje dotyczące niniejszego zapytania ofertowego o cenę:
1. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania w tajemnicy wszelkich danych o Zamawiającym oraz innych informacji jakie uzyska w związku z realizacją przedmiotu zamówienia bez względu na sposób i formę ich utrwalenia oraz pozyskania.
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego o cenę prowadzone jest zgodnie z Zarządzeniem nr 16/2022 Prezesa Zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie z dnia 26.08.2022 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł – wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych zmienionym Zarządzeniem nr 21/2023 Prezesa Zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie z dnia 5.09.2023 roku w sprawie zmiany Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż
130 000 zł netto – wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
XVIII. Załączniki do zapytania ofertowego:
1. zał. nr 1 – Wzór Formularza Ofertowego wraz ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia/kalkulacją cenową (załącznik nr 1 do formularza oferty – dotyczy dostawy do biura w Szczecinie Szczecin i załącznik nr 2 do formularza oferty – dotyczy dostawy do biura w Koszalinie);
2. zał. nr 2 – Projektowane postanowienia umowy oraz wzór protokołu zdawczo – odbiorczego;
3. zał. nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
4. zał. nr 4 – Przykładowa instrukcja szyfrowania wiadomości e-mail.
Zapytanie ofertowe materiały biurowe
Załącznik nr 1 FORMULARZ OFERTY materiały biurowe
Załącznik nr 1 do formularza oferty – OPZ kalkulacja cenowa Część nr 1 Szczecin
Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy materiały biurowe protokół odbioru
Załącznik nr 2 do formularza oferty – OPZ kalkulacja cenowa Część nr 2 Koszalin
Załącznik nr 4 – Przykładowa Instrukcja szyfrowania wiadomości e-mail
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z 24.05.2016) zwany dalej RODO, Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Szczecinie informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie z siedzibą w Szczecinie, ul. Solskiego 3, 71-323 Szczecin.
2. Istnieje możliwość kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail: iod@wfos.szczecin.pl.
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza 130 000,00 zł.
4. Dane osobowe mogą zostać przekazane (w niezbędnym zakresie do realizacji celu wskazanego
w pkt. 3) podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz Administratora, tj. usługi: IT, pocztowe. Ponadto, dane mogą zostać udostępnione innym podmiotom uprawnionym do dostępu do danych osobowych na podstawie właściwych przepisów prawa polskiego.
5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
6. Zebrane dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również
w formie profilowania.
7. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu wymienionego w pkt 3, aż do momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa, w tym zgodnie z obowiązującym w WFOŚiGW w Szczecinie jednolitym rzeczowym wykazem akt. W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza 130 000,00 zł, dane będą przetwarzane do momentu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych.
8. Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych i prawo do przenoszenia danych.
9. Osoby, których dane są przetwarzane mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych przez WFOŚiGW w Szczecinie. Organem właściwym dla ww. skargi jest: Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
10. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w procedurze, o której mowa w pkt. 3 jest dobrowolne, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.